Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (392/420) > >>

Hooligan:
Myönnän, että olin potkimassa yli puoltoista kautta Saarista pihalle kans, mutta nyt peli kulkee ja pelaajat pelaavat nyt joukkueena.
Fiilis joukkueessa tuntuu olevan erittäin hyvä kaikinpuolin. (haastatteluista kuulleena yms.).
Peli ilme on hyvä, Saarinen reagoi eri tilanteisiin ihan eri lailla, kuin viime kaudella ja tämän kauden alkupuolella.
On kasvanut Joukkue, mutta on kasvanut myös Saarinen. Hyvä näin.
Tapparan peliä on ilo katsella tällä hetkellä. Ja siinä on iso vaikutus myös Saarisella.

aksu2000:
pitäiskö pistää pystyyn viestiketju johon
kerätään kaikki saarista naulaamassa olleet
kommentit.

Mazza:
No tässähän se viestiketju on jo. Ei mua ainakaan millään lailla kaduta että olin Saarista erottamassa viime ja myös tämän kauden aikana. Siihen oli ihan pätevät perustelut olemassa. Mikko on itsekin sanonut eräässä haastattelussa että olisi ymmärtänyt potkut viime kauden jälkeen, "niin perseelleen se meni". Ja yrittäkää jälkiviisaat malttaa mielenne vielä, lopulliset analyysit tehdään kun kausi on ohi ja pöly laskeutunut. Katsotaan sitten missä mentiin.     

aksu2000:
Kritiikki olis ihan ok. Sitä olen jaellut täällä ihan perustellusti Saariselle.
Tämän foorumin "naulaajat" eivät ole tajunneet, että kyseessä on
pitkästä aikaa VIHDOINKIN oikeen ammattitaitoinen Tapparalainen valmentaja.
Tai eivät mustakeltavihreitten lasien läpi halua sitä nähdä.

Mutta onneksi on osoittautunut, että koko roskasakki on ollut väärässä.
Kirjoittajillakin pitäisi olla jonkinlainen vastuu siitä mitä sontaa tänne
suoltaa. Lopulta tämän foorumin uskottavuus kärsii tässä eniten, kun
nämä samat nimimerkit kylvävät potkuja jokaiselle jolla kädet "jäätyy"
läpiajossa tai fläppitaulu alkaa tärisemään jatkoajalla..


Mitä mielestäni pitäisi tehdä:
Nämä viestiketjut jotka sidotaan yhden nimen alle pitäisi kieltää.
Kun näistä tulee kuitenkin selkäänpuukotusketjuja jossa pikkuharkimot pääsevät purkamaan
traumojaan.

tapsa34:
Ei vaan kyetty pelaamaan voittoasemassa! Yksi mies Kalpasta oli ylitse muiden, Kapanen. Voittomaalissa meidän pelaajat oikein lakoontui Kapasen edessä ja kukaan ei poistanut maskia Säterin edestä. Iholle meneminen pitää viedä pidemmälle joka tilanteeseen ja pitää itse sitä kiekkoa enemmän! Muuten tulee kesäloma ja sitä ei halua kukaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta