Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (373/420) > >>

4_TRA:
Tunnustus täältäkin. Ihan ookoo suoritus runkosarjasta. Harmittava tuo helmikuun pisteetön jakso.
Jossittelu turhaa ja ketään ei pidä enään nimetä erikseen pisteen menetyksistä. Tai sitten pitää muistaa ne hankitutkin pisteet.
Toivon että Mikko saa joukkueen nyt lentoon! Prkle, nyt jos koskaan.

juti fan:
Ihan ok suoritus loppujen lopuksi. Moni kaveri meni sitten loppua kohden eteenpäin(Koskinen,Lähde jne). Toivottavasti saadaan Jokerit tiputettua, ja sitten Kalpan kimppuun. Tämän viikon jälkeen tuntuisi ettei se Kalpakaan olisi mahdottomuus tiputtaa jos vaan saadaan kaikki taistelu askiin ja virheet minimiin. Kiitokset Mikolle.

kirvesrinta:
Joukkueen tavoite (ja itse odottamani tulos) oli runkosarjassa 6. ja siihen ei pystytty, joten ainakin omalta osaltani katson vielä tilannetta eteenpäin ennenkuin lopullisen tuomion annan. Ainakin minulle sinänsä nyt pettymys, että TPS:n ja HPK:n kaltaiset joukkueet sijoittuvat paremmin. Tippuminen sääleissä niin kausihan olisikin taas selvä pettymys. Se vielä todettakoon, että minä Tappara fanina en koskaan tule tyytymään säälipleijarisijoitukseen, jos joku muu haluaa tyytyä sille tasolle niin siitä vaan.

En kyllä lähtisi jossittelemaan 6. sijan menetystä jonkin yksittäisen pelaajan yksittäisessä pelissä tekemän virheeseen, varsin typerää tuollainen. Ilman Leimua ja esim. tänään virheitä tehnyttä Lehterää Tappara jatkaisi pelejään runkosarjan jälkeen korkeintaan liigakarsinnoissa. Tosiassa 6. sijan Tappara hävisi huonon syksyn ja katastrofaalisen helmikuun aikana, koska pelasi joukkuena silloin huonosti.

Se pitää vielä todeta, että tuloksellisesti kausi on sujunut paremmin kuin miltä sen peli Hakametsässä on kauden aikana näyttänyt. Kuinka paljon tähän syynä oli esim. se, että riveissämme pelasi sm-liigan paras pelaaja ja paras ykkösketju sekä yksi liigan parhaista maalivahdeista. No, nyt vastaan tulee sääleissä narrit stadista Jortikan johdolla. Jokerit on ehkä pahin joukkue jota vastaan nyt pelata. Siinäpä Saarisella savottaa, toivottavasti se on Jortikka joka joutuu ne selitykset keksimään sarjan jälkeen.

Ljpp:

--- Lainaus käyttäjältä: kirvesrinta - Maaliskuu 20, 2010, 22:52:10 ---Tosiassa 6. sijan Tappara hävisi huonon syksyn ja katastrofaalisen helmikuun aikana, koska pelasi joukkuena silloin huonosti.
--- Lainaus päättyy ---

Se on tismalleen näin. Kuudetta sijaa pidin Saariselle vedenjakajana jatkosopimuksen kannalta, ja se jäi nyt saavuttamatta, olkoonkin että loppukiri oli urhea. Mutta jälleen voidaan palata siihen kuinka se pisti marraskuussa olisi nyt aivan yhtä arvokas kuin piste maaliskuussa. Helmikuun tappioputkessa Tapparalla kävi aivan uskomaton säkä vastustajien ristiinpelaamisessa, jonka ansiosta sijoitus ei romahtanut tuon alemmas taulukossa. Valitettavasti tuuri oli moneen kertaan käytetty loppuun, eikä TPS:n vastustajilta saatu enään tarvittavaa vetoapua takaisin 6:n sakkiin. Pitkiä tappioputkia, luokattomia kotiesityksiä, hyvän ja huonon päivän ero valtavan suuri - lievästi negatiiviseksi vaaka kääntyy tässä vaiheessa kautta. Lohtua toisi Jokereiden pudottaminen ja KalPan tiputtaminen puolestaan olisikin todellinen pommi.

Ilves järjesti meille todella pahan vastustajan. Toivottavasti kauden Jokerit-pelien trendi jatkuu.

aksu2000:
Minä olen runkosarjan aikana yrittänyt "sammuttaa"
täällä leiskuneita ylilyöntejä mutta joskus olen myös
asettanut rajuakin palautetta Saarisen toimille.
Eikä nämä valmennusasiat ole mitään uskonasioita
vaan jos valmentaja toimii väärin tai ei toimi silloin kun pitäisi,
siitä kuuluu saada asiallista kritiikkiä. Kritiikki on
kehittävä asia, tulee se sitten itseltä tai muilta.
Tämä palsta onkin oiva paikka pistää tuntoja Saarisesta,
joka itse tuskin edes vaivautuu käymään täällä.

Mutta pääasia on, että TAPPARA voittaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta