Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (352/420) > >>

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: tp2 - Helmikuu 24, 2010, 16:52:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Helmikuu 21, 2010, 19:22:06 ---

--- Lainaus päättyy ---

Joukkue on hakenut pelaamista kohta kaksi kautta, ulos vaan tommoset hihhulit penkin takaa!

--- Lainaus päättyy ---

Ja kuka tilalle?

Hakkuri:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Helmikuu 24, 2010, 17:16:40 ---Ja kuka tilalle?

--- Lainaus päättyy ---
Tähänkö tämä nyt aina kariutuu... No, itse olen sitä mieltä, että jos loppukausi menee niin ettei sääläreihinkään mennä, niin tärkeintä on muutos. Mikko on saanut näytön paikkoja riittävästi ja ainakin minulle kelpaa "50% mestisvalmentajista". Siis tuohon tyyliin. Entisellä mallilla ei vaan voida jatkaa. Luotto on mennyt.

Mutta nyt on Saarisella viimeinen näytön paikka: Ässät nurin ja siitä tiukka voittoputki eteenpäin! Jos ei edes kymppisakkiin mennä, niin "aivan sama kuka on remmissä". Kunhan se ei ole M.Saarinen! Ja sitäpaitsi Leinonen & Co saa tarvittaessa uuden valkun etsiä, se on heidän hommansa.   ;D

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Hakkuri - Helmikuu 24, 2010, 18:00:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: juti - Helmikuu 24, 2010, 17:16:40 ---Ja kuka tilalle?

--- Lainaus päättyy ---
Tähänkö tämä nyt aina kariutuu... No, itse olen sitä mieltä, että jos loppukausi menee niin ettei sääläreihinkään mennä, niin tärkeintä on muutos. Mikko on saanut näytön paikkoja riittävästi ja ainakin minulle kelpaa "50% mestisvalmentajista". Siis tuohon tyyliin. Entisellä mallilla ei vaan voida jatkaa. Luotto on mennyt.

Mutta nyt on Saarisella viimeinen näytön paikka: Ässät nurin ja siitä tiukka voittoputki eteenpäin! Jos ei edes kymppisakkiin mennä, niin "aivan sama kuka on remmissä". Kunhan se ei ole M.Saarinen! Ja sitäpaitsi Leinonen & Co saa tarvittaessa uuden valkun etsiä, se on heidän hommansa.   ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ei oo enään näytön paikkoja koska ens kauden päävalmentajan pitäis ratketa tällä viikolla.             

Mazza:
Tämä muutaman nimimerkin viljelemä 'ei ole ketään tilalle'-perustelu on todella onneton. Kyllä koutseja riittää eikä Tappara ole maksajanakaan edes huonoimmasta päästä vaikka niinkin on väitetty. Ei päävalmentajan paikka saa ainakaan olla mikään suojatyöpaikka jossa harjoitellaan vuodesta toiseen vain koska on rinnassa Tapparan muotoinen sydän. Tämä flegmaattinen ja ankea yleisilme koko seuran ympärillä kaipaa uusia tuulia. Vakuuttavinta olisi aloittaa uusi projekti tuorein kasvoin.     

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Helmikuu 24, 2010, 19:14:58 ---Tämä muutaman nimimerkin viljelemä 'ei ole ketään tilalle'-perustelu on todella onneton. Kyllä koutseja riittää eikä Tappara ole maksajanakaan edes huonoimmasta päästä vaikka niinkin on väitetty. Ei päävalmentajan paikka saa ainakaan olla mikään suojatyöpaikka jossa harjoitellaan vuodesta toiseen vain koska on rinnassa Tapparan muotoinen sydän. Tämä flegmaattinen ja ankea yleisilme koko seuran ympärillä kaipaa uusia tuulia. Vakuuttavinta olisi aloittaa uusi projekti tuorein kasvoin.     


--- Lainaus päättyy ---

Kun niitä kerran riittää niin et sit viittiny mainita yhtään?  ???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta