Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (346/420) > >>

coly:
Olen tässä nyt tullut siihen tulokseen että valmennuksen ja pelaajiston välillä on koko kauden ollut kemia hukassa, sillä en näe mitään järki perusteluja sille että Saarinen ei saanut jatkosopimusta tämän hyvän vaiheen aikana. Jos Saarinen selvisi alun tappiokierteen potkuitta ja ei hyvän jakson jälkeen saanut sopimusta niin jossain on MÄTÄÄ.

Globe:
Vielä tammikuussa näytti Saarisen jatko selvältä,mutta jos näillä näytöillä saa jatkaa niin Leinonen ei ole selvänä. Itse olin jo kääntymässä Saarisen jatkon puoleen,mutta en kyllä enää. Ja se Mattila kans kauaksi penkin takaa. Tarvitaan täysin uutta puhuria penkin taakse,kokemusta ja pelinlukutaitoa. Tsemppiä Mikolle jossain muualla. :-\

Z-16:
Tän piti laittaa tonne otteluketjuun mut tulikin tänne.

Mitä itte oon kuunnellu Saarisen juttuja radiosta niin monesti väittää että pelaajat ei pelaa systeemin mukaan jne. ja sitäkautta tulee virheitä ja omissa soi, onko se pelaajien vikaa VAI Saarisen pelityylin, jos pelaajat ei pysty toteuttaan Saaris Mikon fantasioita kentällä, ja sit häslätään ja 2-3 ukkoo yrittää tehdä asioita Mikon mukaan ja 2-3 ei vaan pysty. Pelin idean luomisessa/ideoimisessa ja toteuttamisessa on se hauskuus, että toinen perustuu yhden tai kahden ukon järkeilyyn jotka ite ei ole jäällä ja toinen 5 pelaajan yhtäaikaiseen systeemin toteuttamiseen. Jossain klikkaa ja se on satavarma. Kuka olis niin ääliö pelaaja ettei haluais pelata hyvin????

Mäkään en soita kitaraa kun en osaa, rumpuja taas osaankin soittaa, ja hyvin....   omasta mielestä :)

TAPPARA 16:
Kiitos Saarinen se oli sitten siinä.

Löki:
Olen edellen Saarisen Mikon kannalla vaikka viimeiset pelit on mennet persiilleen.Olen miettinyt kuka olisi TODELLA PAREMPI vaihtoehto uudeksi valmentajaksi eikä mieleen tule ketään joka olisi takuu varmasti parempi jos otetaan taloudelliset resursit huomioon.Tietysti osa syyllinen joukkueen tilaan on Saarisen virheet tai puutteet, mutta kyllä pelaajiin kohdistuu se suurin syy.Ei kenenkään itseluottamus mistä tässä kriisissä on kyse parane valmentajaa vaihtamalla ainakaan kesken kauden.Täsätä esimerkkinä Jokerit ja Hannu hanhi ja kultainen kosketus.Saarinen on ainakin sitoutunut Tapparaan mikä on monelta vmenneeltä valmentajalta puuttunut. Ei auta jos ollaan vuoden tai kaksi korkeintaan peräsimessä ja joudutaan etsimään uusi käskyttäjä.Saariselle jatkoa ja pelaajistoon muutoksia ensi kaudelle mikä onkin varma asia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta