Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (32/420) > >>

Jalmus:

--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Lokakuu 09, 2008, 11:50:41 ---Leinos Mikki on kyllä tehnyt paljon hyvääkin, mutta  hänen joukkueenrakennus metodejaan en vaan voi aina käsittää.
--- Lainaus päättyy ---

Ne on hyvinkin helppo käsittää. Parissa kaudessa isot taloudelliset tappiot vaikuttavat kummasti joukkueenrakentamiseen.

Mutta varsinaisesta asiasta sen verran, että maltti meidän fanienkin puolelta on toivottavaa. Paranee koko ajan, kuten jo sarjataulukostakin on luettavissa.

tapsa34:
Olen erittäin tyytyväinen tämän hetken Tapparaan ja Mikon saamin parannuksiin pelaamisessa! Mutta on siellä edelleen muutamia kysymysmerkkejä pelaajissa ja pelissä joita pitää parantaa. Ykkösylivoima on toiminut mutta saadaanko Ojasen vitja toimimaan ylivoimalla kun hän palaa? Tuntuu että vähän kaikilla joukkueilla peli ailahtelee laidasta toiseen. Toivottavasti me saadaan apuja pelaamiseen sairastuvalta ja nytkin pelaavista pelaajista, että saadaan pysymään hyvä taso kotona ja nyt vieraissakin.

Luuseri:
Tappara roster 2008-09 -ketjussa onkin jo monesta suusta kiitelty Mikkoa pelitavan yllättävän nopeasta sisäänajamisesta ja kovien paineiden kestämisestä hankalan alkukauden aikana - joten siirränpä ne kiitokset ja mielipiteet tänne. Nyt kun vaan luotetaan omaan tekemiseen edelleen niin varmasti vältytään pitkiltä tappioputkilta, nou hätä.

Tekisi eräille mieli antaa sapiskaa, kun oltiin jo häätämässä Saarista muille maille... no mutta kun ei valtuudet riitä, voi harmi.

Penalty_Killer:
Itse olen syyllistyny valmentajavaihtoaatoksiin.
Kuitenkin Tapparan kannalta olisi parempi mennä Mikko Saarisella nyt tämä ja ensi kausi.
Tapparan toimintaan tarvitaan pitkäjänteisyyttä tässä kohta.
Ei tää tosiaankaan parane vaihtamalla valkkua joka tai joka toinen vuosi.

Savijaakko:

--- Lainaus käyttäjältä: Penalty_Killer - Lokakuu 25, 2008, 20:38:38 ---Itse olen syyllistyny valmentajavaihtoaatoksiin.
Kuitenkin Tapparan kannalta olisi parempi mennä Mikko Saarisella nyt tämä ja ensi kausi.
Tapparan toimintaan tarvitaan pitkäjänteisyyttä tässä kohta.
Ei tää tosiaankaan parane vaihtamalla valkkua joka tai joka toinen vuosi.

--- Lainaus päättyy ---
Peluutuksen kanssa Saarinen voisi hieman avata silmänsä, kun vastustaja tietää helposti eliminoida meidän liikkeet. Esim. V.Nieminen yksinyrittämiset ym.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta