Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (298/420) > >>

PikkuKasi:
Nyt voisi kyllä lyödä suoraa jatkosopimusta käteen! Otteet olleet vihdoin potentiaalin tasolla ja Saarisen kommentit Silvennoiselle ja Bomanille tavaraa, jota ei voi kyllä kuin ihailla. Meillä on käsissämme Tappara-sydäminen valmentaja, jolla on sana hallussa. Hyvä Mikko!

67:
Kärkevät sanomiset, mielipiteet ja valtavan kokoinen Tapparasydän ei vielä riitä kuitenkaan itse valmentamiseen. Mutta on se kuitenkin jotain.

beetle:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Joulukuu 11, 2009, 14:56:05 ---Kärkevät sanomiset, mielipiteet ja valtavan kokoinen Tapparasydän ei vielä riitä kuitenkaan itse valmentamiseen. Mutta on se kuitenkin jotain.

--- Lainaus päättyy ---

Alkaako Höpönasulla takki kääntymään?

pete27:
Missä toi itte "logon raiskaus juttu olis nähtävillä" mistä Saarinenkin meni perkele sekoamaan ;D

PikkuKasi:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Joulukuu 11, 2009, 14:56:05 ---Kärkevät sanomiset, mielipiteet ja valtavan kokoinen Tapparasydän ei vielä riitä kuitenkaan itse valmentamiseen. Mutta on se kuitenkin jotain.

--- Lainaus päättyy ---

Alkaa olla enemmän kuin jotain, kun puhutaan viimeisen kuuden kotipelin voittosaldosta(5). Nyt vain aletaan napsia pisteitä vieraissakin(Jokerit hyvä aloitus) niin ollaan kaheksan sakissa ja enempää en Saariselta runkosarjassa vaadi. Tämä täytyy jokaisen pessimistinkin myöntää.

Ja eiköhän laiteta Hakametsä täyteen porukkaa ja tunnelmaa, kun pelit kulkee kotona! Lomapelit Pelsua ja JyPiä vastaan ovat heti hyviä pelejä kannattajille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta