Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko Saarinen - Tapparan päävalmentaja 2008-2010

<< < (288/420) > >>

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Joulukuu 03, 2009, 22:38:15 ---Katsotaan sitten keväällä 2011...

--- Lainaus päättyy ---

Katsellaan... Mikähän mahtaa tällä menolla olla sarjataso. On kyllä aivan uskomatonta että Tappara voi olla jopa viime kautista pistekeskiarvoansa takana. Jos tämä ei kerro asian todellista laitaa niin mikä sen kertoo?

Aivan, kuten Mazza sen sanoiksi pukee niin nyt on sellainen tunne että huokaisen aivan oikeasti helpotuksesta että ei jouduta KARSINTOIHIN. Totuus on se että jopa säälistä taisteleminen on nykyisellään mahdotonta.

Löki:
Saarista ei eroteta tällä kaudella.

Hooligan:

--- Lainaus käyttäjältä: Löki - Joulukuu 04, 2009, 07:05:02 ---Saarista ei eroteta tällä kaudella.

--- Lainaus päättyy ---

Tuskinpa niin. No, rämmitään sitten loppukausikin ja tehdään kunnon tappiot.

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: beetle - Joulukuu 03, 2009, 23:45:52 ---- Olen ylpeä siitä, että pystyimme pelaamaan hyvin hieman aiemmasta poikkeavalla pelitavalla. Olen myös ylpeä joukkueen hyvästä hengestä ja meiningistä. Valitettavasti se ei tänään poikinut pisteitä, mutta toivon palkinnon tulevan seuraavassa pelissä, päätti Mattila oman osuutensa.

Kenenlie oli idea uudesta pelitavasata ja minkälainen uusittu "pelikirja" oli?

--- Lainaus päättyy ---

Normaalin ohjauspelin ja karvaamisen sijaan Tappara meni aggressiivisesti syvälle ja jopa maalin taakse asti, että KalPan oman alueen itsevarma syöttely ja pelinavaaminen häiriintyisi. Osittain se onnistuikin.

baldie:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Joulukuu 04, 2009, 10:07:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: beetle - Joulukuu 03, 2009, 23:45:52 ---- Olen ylpeä siitä, että pystyimme pelaamaan hyvin hieman aiemmasta poikkeavalla pelitavalla. Olen myös ylpeä joukkueen hyvästä hengestä ja meiningistä. Valitettavasti se ei tänään poikinut pisteitä, mutta toivon palkinnon tulevan seuraavassa pelissä, päätti Mattila oman osuutensa.

Kenenlie oli idea uudesta pelitavasata ja minkälainen uusittu "pelikirja" oli?

--- Lainaus päättyy ---

Normaalin ohjauspelin ja karvaamisen sijaan Tappara meni aggressiivisesti syvälle ja jopa maalin taakse asti, että KalPan oman alueen itsevarma syöttely ja pelinavaaminen häiriintyisi. Osittain se onnistuikin.

--- Lainaus päättyy ---
3-2 maali Kalpalle tuli ainakin seurauksena tästä uudesta karvaustyylistä, jos jotain negaa pitää kaivaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta