Kirjoittaja Aihe: Jakub Sindel  (Luettu 25044 kertaa)

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Jakub Sindel
« Vastaus #60 : Syyskuu 17, 2010, 19:07:18 »
Ite olen tyytyväinen että tsekkitaiteilija vaihtui kahteen kanukkiin.

Samoin. Minkä sille voi jos pelsuissa onnistuu. Tapparassa ei ainakaan onnistunu.

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Vs: Jakub Sindel
« Vastaus #61 : Syyskuu 17, 2010, 20:46:24 »
No jes 1+1 tekee yhessä pelissä! tuskin piste keskiarvo on edes 0.5 per peli tällä kaudella

Mazza

  • Vieras
Vs: Jakub Sindel
« Vastaus #62 : Syyskuu 17, 2010, 21:29:51 »
Minä ainakin olen tyytyväisempi Toporowskiin tai Doelliin kuin jos Sindel viilettäisi kokoonpanossa jomman kumman tilalla. Jotenkin tämän hetken Tapparan profiiliin sopii paremmin kovaotteinen ja tsemppaava kanukki kuin nuori tsekkilaituri. Ehkä Sindel onnistuu Lahdessa, ehkä ei, mutta tällä hetkellä Leinosen tekemät siirrot vähän ennen sarjan alkua tuntuvat oikeilta. Tämän illan 1+1-tehoista huolimatta.

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Jakub Sindel
« Vastaus #63 : Syyskuu 17, 2010, 21:55:01 »
Ite olen tyytyväinen että tsekkitaiteilija vaihtui kahteen kanukkiin.

Samoin. Minkä sille voi jos pelsuissa onnistuu. Tapparassa ei ainakaan onnistunu.

Peesataan. Sindelin maali ei nyt sinällänsä ollut mikään taidon näyte, pelasi tilanteen loppuun ja Järvisen spedeily auttoi kummasti asiaa. Muuten aika näkymätön vaikkakin metsästi sen yhden lisäpisteen. Rankkari oli ihme lepsuilua. Summasummarumrumrum, ei tule tuon nähdyn pelin takia ikävä.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa Hende

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 924
    • Profiili
Vs: Jakub Sindel
« Vastaus #64 : Syyskuu 17, 2010, 22:30:10 »
Samoilla linjoilla. Yks peli ei paljoo kerro. Ja muutenkin, jos ei sopinu Tapparan pelitapaan tai vaikka kirjaan  :P ni ei muuta ku Pelsuihin taisteleen joukkueen sisäisen pistepörssin voitosta...  ;D
Voi kuinka me Joria kaivataan...