Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Facelift

<< < (4/7) > >>

Penalty_Killer:
Logo, Nimi, Värit : näihin ei puututa.
-Logo millilleen entisellään.
-Nimi joka kirjaimeltaan entisellään.
-Oranssit housut entisellään.
-Sininen-oranssi-valkoinen väreinä.
Muusta voin tinkiä ja on peliasusteen "kokoonpanossa" parannettavaa.. aika paljon.
Materiaalia tietty uusiks. Ja yhteistyökumppaneitten esiintuontia peliasusteissa voi parantaa.
Tai paremminkin pitää parantaa!

Jalmus:
Logo, värit ja porkkanapöksyt ovat pyhiä. Niihin ei kajota. Piste.

TreTra:
Ei kannata olla perinteiden vanki. Sopivilla muutoksilla lisättäisiin varmuudella
fanien määrää, fanipaitojen ja fanituotteiden myynnin määrää sekä todennäköisesti
myös junioreiden määrää. Mielestäni tässä ei riitä yhteistyökumppaneiden logojen
uudelleenasettelu vaan muutoksen pitää olla radikaali.

LAPA:
Mun mielestä logot ja värit saisi pysyä, mutta vaihtelua voisi saada mukavasti mikäli Tapparalla olisi kolmas peliasu millä pelattaisiin silloin tällöin kotipelejä. Pelicansilla on mielestäni erittäin tyylikäs se musta peliasu millä ne pelaa joskus kotona. Tapparalle sopisi mielestäni myös saman tyylinen joka olisi ihan tummansininen ja etuosassa oli tekstinä TAPPARA joka menisi viistosti yläreunasta alareunaan ja teksti olisi tietysti oranssi. siihen sitten tummat pelisukat ja kypärät vielä niin olisi kyllä tyylikäs ja samalla hieman vanhanaikainen, Tapparan logot voisi olla pienenä olkapäissä. Väritys tulisi olla mahdollisimman yksinkertainen pelkkä sininen pohjana ja sitten vaikka oranssit ja valkoiset viivat hihoihin ja paidan alahelmaan. Tämän tapaisia paitoja on monella esim. NHL:ssä käytössä, mutta mielestäni voisi tässä tapauksessa apinoida muilta ihan surutta.

demonmixu:
Tapparan logoon ja väreihin ei saa ikinä tulla koskemaan. Jos ne mennään muuttamaan niin helvetti jäätyy, ilves voittaa suomenmestaruuden ja mä lopetan jääkiekon seuraamisen!!

Niinkin pyhä asia kuin Tappara on väreineen, oranssi, sininen ja valkoinen. Porkkana pöksyt ja sm-liigan vanhin je ehdottomasti hienoin logo pitää pysyä samana. Kannattaa oikeesti vaihtaa seuraa jos muutoksia kaipaa. Itse niistä en välitä, ainkanaa Tapparan osalta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta