Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Olympiakiekko Torino

(1/18) > >>

baldie:
Lisää poisjääntejä?


--- Lainaus ---Kohu Sami Kapasen olympiapelien ympärillä on jatkunut jo useita kuukausia. Tilanne on seuraava: Kapanen kärsii olkapää- ja polvivammasta. Ne haittaavat harjoittelua ja pelaamista.

- Joudun ottamaan kipuihin älyttömän paljon lääkkeitä ja kortisonia. Kropan vastaanottokyky alkaa vähitellen loppua. Pian vinkuu maksa, eikä alkoholilla ole asian kanssa mitään tekemistä, Kapanen sanoo puolivakavissaan.

Kapanen haluaisi lähteä Torinoon. Philadelphia Flyersin lääkärit ja järki sanovat muuta.

- Keskustelin asiasta päävalmentaja Erkka Westerlundin kanssa. Takarajaa lähtöpäätökselleni ei asetettu. Katsotaan tilanne, tehdään päätös ja ilmoitetaan siitä sitten asiallisesti, Kapanen kertoo.

- Olen tavallaan odottanut, että asiaan tulisi jonkinlainen luonnollinen ratkaisu. Sellaista ei ole tullut, joten päätös pitää itse jossain vaiheessa tehdä. Olen varma, että oli päätös kumpi tahansa, lokaa tulee niskaan jostain suunnasta, Kapanen ennustaa.

- Olen puun ja kuoren välissä, Kapanen sanoo Iltalehdelle Chicagossa.
--- Lainaus päättyy ---
Lainaus: iltalehti.fi

Tän sällin olis nähnyt mielellään ja näkis myöskin olympialaisissa. Meinaan Sami saanu paljon vastuuta ja peliaikaa Phillyssä ja pisteitäkin tullut suht kiitettävästi.

Kiprusta vielä, että siellä se vaan Galgaryssä lonkat natisten torjuu kiekkoja, ilman että tuuraajaa harvoin maalilla näkee.

torsti:
Selasin jatkoaika.com:sta muiden maiden kisajoukkueita ja heti Italian maalivahtien kohdalla pisti silmään heti tuttu nimi: Jason Muzzatti...
Saa nähdä, kuinka Muzzatti pelaa nykyään...

Tappara #27:
Säälittävä turkulainen se Kipru. Eipä taida kovin kummonen vamma olla.

Ja jos mies kerran tiesi lonkan tarvitsevan olympialaisten ajan lepoa, niin miksi ihmeessä ei voinut ilmoittaa siitä ennen pelaajavalintoja. "halusin vaan näyttää että mut otetaan ykköskassariks, mut en mä kllä itseasiassa pääsekään."....prlk....

NYR:
Vai olisko  siinä käynyt niin et joukkueet piti ilmoittaa ja johtajat  ilmoitti Kiprun joukkueeseen sillä syyllä et jos Kipru ei pystykkään pelaan niin ne sai lisä aikaa kattella uutta mokee...

BlueOrange87:
Ottaa kyllä kieltämättä päähän tuo Kiprun juttu ja aika paljonkin. Ärsyttää se, että kyllä siellä änärissä nyt pelataan ja voitetaan vaikka millä mitalla, mut sit kun pitäis omaa kotimaatansa edustaa, niin sit tarvitaan lepoo. Mutta näinhän se menee... Mitähän sitten, jos lepo ei auta, vaan Kipru loukkaantuu ihan pelikunnottomaksi. Paha juttu Flamesille. No, toivotaan että Lehtonen hoitaa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta