Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-HPK 05.01.08

<< < (3/9) > >>

FORTUNA:
Ottelusta ei sen enempää, mutta minä lupaan tulla tähänkin peliin umpihumalassa, mutta kuitenkin turvavöitä käyttäen ja kanssamatkustajien toiveet huomioon ottaen.

Ps.Tarvittaessa olen myös valmis pyytämään rakkaalta äiteeltäni lupalapun matkalle...  ;)

Trafan:
Lauantain otteluun valmistautuminen
Henkisen valmistautumisen vuoden ensimmäiseen Tapparan kotipeliin voi aloittaa scouttaamalla vastustajan peliä.
HPK saa vastaansa Bluesin torstai-iltana ja ottelun voi kuunnella Radio Jannesta klo 18:30 alkaen.
(Ne selostavat siellä ihan kaikki HPK:n pelit eli kerho-fanien ei tarvitse enää edes vaivautua otteluihin. Tosi kätevää!)

TAPPARA 16:
C3 käytännössä loppuunmyyty tänään torstaina klo: 14.00 oli jäljellä koko katsomossa ehkä 5 paikkaa!!

Niin se vielä että sain kuitenkin liput 9 riville ja tottakai olen kännissä paikalla.

JoKaGO:

--- Lainaus käyttäjältä: FORTUNA - Tammikuu 02, 2008, 18:50:50 ---Ottelusta ei sen enempää, mutta minä lupaan tulla tähänkin peliin umpihumalassa, mutta kuitenkin turvavöitä käyttäen ja kanssamatkustajien toiveet huomioon ottaen.

Ps.Tarvittaessa olen myös valmis pyytämään rakkaalta äiteeltäni lupalapun matkalle...  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ehdit ensin...

Nyt sitten uusi vuosi uudet kujeet! Loppu iänikuisille maalin - kahden voitoille ja ketsupit ritaripaitojen rinnuksille! 7 - 1 (tai 6 - 0).

Nyt, kun +/- tilastomme ykkönenkin on mukana taskussaan Sprengler-cupin voitto hyvällä pelillä, on lupa odottaa vaihteeksi voittoa. Kattokaas muuten huviksenne, kenellä on toiseksi paras +/- lukema Tapparassa ja yllättykää!
Oisko tämä se ottelu, jossa Isokasi tekee sen jokakautisen 4 - 5 pinnaa? Ja annetaanko Nikkilälle mahdollisuus työnäyttöihin siirtoikkunan ollessa vielä neljä viikkoa auki?
Loppuuko Salmelan kuiva kausi, entä miten peli kulkee nälkäisellä nuorisoketjulla Jonas - Jori - Teemu?

Kaikkiaan positiivisin miettein vuoteen 2008.

Manse-Fani:
Kyllä sitä taas odottaa että saa painaa perseensä Hakametsän penkeille (jotka muuten ovat älyttömän huonoja). Turhan pitkä kotipelitauko taasen ollut.

Kolme pistettä, ehdoton minimi tästä ottelusta. Kolme neljä viis häkkiä enemmän hämeenlinnalaisia, senkin lasken melkeimpä minimiksi. Tokihan enemmänkin saa paukutella, vaikka ne pesislukemat. Ja JoKaGo: toivottavasti Nikkilä saa nyt muutaman pelin alle, lauantaina ehdottomasti maaliin ja karannut itseluottamus takaisin, korkoa kasvaneena luonnollisesti.

Kinkut on varmasti jo sulateltu, joten liikkeen ja latautumisen puutteeseen emme kaadu, näin uskallan veikata. Ainut mikä voisi meiltä pisteet viedä, on se ei-niin-mukava-legenda, eli asennevamma. No, eiköhän jätkillä ole taas haluja näyttää pitkän tauon jälkeen.

Jollakin tavalla erinomaiset fiilikset tästä pelistä. Katsellaan lauantaita ajatellen vaikkapa tätä: http://www.youtube.com/watch?v=O2ceuivwhOY

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta