Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan valmennus kaudella 2008-09

<< < (12/16) > >>

Marianne:
Jos sais toivoo ketä vaan, mun toive ois Petri Matikainen. Tiedän, turha toive  ::)

hammer:
Mielenkiintoista lukea urheilulehti.fi kautta kuka ns asiantuntijan mukaan soveliain valmentaja Tapparalle torstain jutussa. 1 Heikki Mälkiä 2 Ismo Lehkonen 3 Jukka Rautakorpi .Jä hänen mukaansa Juujärvi ei vielä sovellu Tapparan päävalmentajaksi vaan hyvä apuvalmentaja kun ei ole kokemusta korkeimmalta tasolta.Uramaa komentointiin,että turhaan Tapparan fanit ikevät hänen peräänsä kun hänen aikanaansa saanut mitään menestystä mitalin tai muun muodossa.Nämä eivät ole omia mielipiteitä vaan vapaasti siteerattu Sihvosen sanomisista ja tiedoista.Kannattaa lukea alkuperäinen !

tapsa34:
Noista kolmesta vaihtoehdosta en ottaisi kuin Rautakorven päävalmentajaksi. Ja hänenkin toivoisin muuttavan pelitapaansa hieman hyökkäysvoittoisemmaksi. Olen nähnyt Juujärven A-junnujen pelejä pleijareissa ja pidin näkemästäni pelitavasta. Kaikki osa-alueet toimi hyvin. Viime keväänä ei Tapparan kunto ollut kohdallaan, kun mentiin Bluussia vastaan ja kaikenlisäksi osa pelaajista pelasi itselleen bonusta seuraavaan kauteen jo. Luulen ettei Urama enää toista niitä virheitä tänä keväänä. Muistelen Rautakorven sortuneen aivan samaan mokaan aikanaan. Höykkyytti silloin joukkuetta tauolla ennen tosipelejä jota Ojanekin ihmetteli haastatteluissa. Ja Hifki sai helpon jatkoon menon. Pidän Juujärveä näistä vaihtoehdoista parhaana. Vaikka onkin kokematon!

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: hammer - Tammikuu 11, 2008, 13:07:19 ---Mielenkiintoista lukea urheilulehti.fi kautta kuka ns asiantuntijan mukaan soveliain valmentaja Tapparalle torstain jutussa. 1 Heikki Mälkiä 2 Ismo Lehkonen 3 Jukka Rautakorpi .Jä hänen mukaansa Juujärvi ei vielä sovellu Tapparan päävalmentajaksi vaan hyvä apuvalmentaja kun ei ole kokemusta korkeimmalta tasolta.Uramaa komentointiin,että turhaan Tapparan fanit ikevät hänen peräänsä kun hänen aikanaansa saanut mitään menestystä mitalin tai muun muodossa.Nämä eivät ole omia mielipiteitä vaan vapaasti siteerattu Sihvosen sanomisista ja tiedoista.Kannattaa lukea alkuperäinen !

--- Lainaus päättyy ---

Hyvin sanotu Hammer! Omasta puolestani sanoisin, että Sihvonen on Sihvonen, eikä sen jutuissa juuri juonta ole. Tämänkin vastauksen olisi voinut arvata etukäteen. Toivottavasti emme näe ketään em. herroista ensi kaudella penkin takana. Tai sitten saavat herrat muuttua aika lailla.

koktap:
Heikki Mälkiä ei olisi huono vaihtoehto! Mälkiän joukkueelle ei lopu paukut ja asenne kova!
Eli minun toivelistani: 1) Heikki Mälkiä/ Pauke Järvinen2) Rautakorpi/Juujärvi 3)Juujärvi/Pauke 4) Ika /Juujärvi
 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta