Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan valmennus kaudella 2008-09

<< < (8/16) > >>

siika:
Eiköhän Lukko ja Tappara vaihda valmentajia sitten. Jos ei, niin tulkoon Heikkilä. Tämä siis allekirjoittaneen wish-list.

veka3:
Niin näist valmentaja ehdokkaista...
1. Ika Lehkonen
2. Juha Juujärvi(oma mies)
3. ?????

Jaakkima:

--- Lainaus käyttäjältä: Cissboll - Joulukuu 29, 2007, 12:49:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jaakkima - Joulukuu 29, 2007, 12:41:52 ---

Ihan samaa on nähtävissä jalkapllon puolella, haalitaan isoja määriä junnuja mukaan, pelaamaan pääsee kerran, kaksi pelissä ja sitten kun rakennetaan ykkösryhmiä niin sinne otetaan vain 20 sillä hetkellä parasta kun pitäisi olla enemmän tasoryhmiä ja kunnon valmentajat, sama pelitapa kaikille joukkueille iästä riippumatta.

Nyt esim. Ilveksen 5000 junnun massasta hukataan kaikki paitsi 1-2 pelaajaa saattaa päästä Suomen liigatasolle.

Sorry, vähän OT mutta Ika puhui asiaa.

--- Lainaus päättyy ---
Todella sekavaa tekstiä,mitä oli aamupalapöydässä?Ja kaiken lisäksi ei pidä paikkaansa.

--- Lainaus päättyy ---

Puuroa.

Voisitko hieman perustella "ei pidä paikkaansa" ?
Itse olen sen nähnyt ja kokenut.

hammer:
Ainaski jos haetaan kokenutta ja pätevää valmentajaa ei ole kuin yksi hyvä valmentaja Kari Heikkilä joka osaa valmentaa joukkuetta menestyksellisesti tai toinen hyvä mutta epätodennäköinen vaihtoehto hyväksi valmentajaksi Erkka Westerlund mutta pelkäämpä,että kumpikaan ei tule mutta lehtien jutuista voi hyvin päätellä ainaski sen, että toinen valmentaja on Juujärvi joko pää- tai apuvalmentaja sekä Mikko Saarinen toisena myös tod näk vaihtoehto sekä paljon puhuttu Ismo Lehkonen kehittynyt Tuton vuosien aikana sekä kokemusta liigajoukkueen valmentamisesta jolloin tosin häm oli vielä raakile valmentajana.
En toivo missään tapauksessa takinkääntäjä Rautakorpea takaisin tänne.Mälkiä ei oikein ole Tapparamainen valmentaja.

Gagarin:
Ei tosiaan Mälkiää tänne, kusipääkiekko ei houkuta.

Tähän mulla ei oikein ole mitään järkiperustetta, mutta ihmettelen sitä että ihmiset on innostuneita Lehkosesta. Itelläni on jotenkin huonot vibat äijästä aiempien liigapestien perusteella. Tähän asti esillä olleista nimistä Heikkilä kuulostaisi parhaalta, taitaa vaan olla aika kallis vaihtoehto.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta