Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Jokerit-Tappara 29.12.07

<< < (9/13) > >>

marjo:

--- Lainaus käyttäjältä: T-A-P-P-A-R-A - Joulukuu 31, 2007, 12:23:18 ---
En ole väittänyt ettei meidän tekemisissäkin voisi olla vikaa?
Bussissa oleminen vain ei ole kovinkaan mieluisaa kun koko ajan saa varoa, ettei joku humaltunut kaada olusia päälle tai rupea oksentamaan.
Lisäksi kun bussissa ei tunnu olevan mitään pakkoa istua takaisin tullessa, humalaiset hoippuvat pullot kädessä ympäri käytäviä.
Minusta olisi hienoa jo se, että bussiin tulisi jokinlainen "istumapakko" ihan jo turvallisuuden vuoksi, eihän sitä alkoholia tarvitse/ei voi täysin kieltää, mutta voisihan sen käyttöä vähän rajoittaa tai vahtia jäähyn uhalla?

--- Lainaus päättyy ---

Oletko koskaan matkalla ollessasi huomauttanut asiasta? Jos joku törttöilee asiasta kannattaisi sanoa heti, eikä sitten jälkeenpäin anonyymisti palstalla kitistä. Kumma kyllä kukaan muu ei asiasta ole liiemmin valitellut.

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: marjo - Joulukuu 31, 2007, 13:16:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: T-A-P-P-A-R-A - Joulukuu 31, 2007, 12:23:18 ---
En ole väittänyt ettei meidän tekemisissäkin voisi olla vikaa?
Bussissa oleminen vain ei ole kovinkaan mieluisaa kun koko ajan saa varoa, ettei joku humaltunut kaada olusia päälle tai rupea oksentamaan.
Lisäksi kun bussissa ei tunnu olevan mitään pakkoa istua takaisin tullessa, humalaiset hoippuvat pullot kädessä ympäri käytäviä.
Minusta olisi hienoa jo se, että bussiin tulisi jokinlainen "istumapakko" ihan jo turvallisuuden vuoksi, eihän sitä alkoholia tarvitse/ei voi täysin kieltää, mutta voisihan sen käyttöä vähän rajoittaa tai vahtia jäähyn uhalla?

--- Lainaus päättyy ---

Oletko koskaan matkalla ollessasi huomauttanut asiasta? Jos joku törttöilee asiasta kannattaisi sanoa heti, eikä sitten jälkeenpäin anonyymisti palstalla kitistä. Kumma kyllä kukaan muu ei asiasta ole liiemmin valitellut.

--- Lainaus päättyy ---
En ole huomauttanut, koska oletan että matkanvetäjät ottavat asiasta vastuun, ilmeisesti asia ei niin ole?
En usko että kukaan tulee itsestään sanomaan, tai kenelläkään on matkoilla varaa sanoa toisesta, suuriosa ei ole selvinpäin (ikävä kyllä).

Dolphin:
Miten ihmeessä matkanvetäjät voivat tietää, että sinua häiritsee humalaiset kanssamatkustajat jos et siitä heille kerro. Rohkeasti vaan avautumaan seuraavalla reissulla.

Miten olisi matkoille ikärajaksi 18 vuotta? Ne 12 vuotta, jotka olin matkoja vetämässä, osoittivat sen, että suurimmat ongelmat aiheuttivat alaikäiset, jotka lähtivät reissuille ryyppäämään salaa vanhemmilta, eivätkä vielä tienneet rajojaan. Siitä on tosin jo yli neljä vuotta, kun olen viimeksi remmissä ollut, joten en tiedä onko asia muuttunut.

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: Dolphin - Joulukuu 31, 2007, 14:12:55 ---Miten ihmeessä matkanvetäjät voivat tietää, että sinua häiritsee humalaiset kanssamatkustajat jos et siitä heille kerro. Rohkeasti vaan avautumaan seuraavalla reissulla.

Miten olisi matkoille ikärajaksi 18 vuotta? Ne 12 vuotta, jotka olin matkoja vetämässä, osoittivat sen, että suurimmat ongelmat aiheuttivat alaikäiset, jotka lähtivät reissuille ryyppäämään salaa vanhemmilta, eivätkä vielä tienneet rajojaan. Siitä on tosin jo yli neljä vuotta, kun olen viimeksi remmissä ollut, joten en tiedä onko asia muuttunut.

--- Lainaus päättyy ---
Olisiko hyvä käytäntö, että alle 18vuotiailta pyydetään vanhemmilta lupalappu?

Manse-Fani:

--- Lainaus käyttäjältä: Dolphin - Joulukuu 31, 2007, 14:12:55 ---Miten ihmeessä matkanvetäjät voivat tietää, että sinua häiritsee humalaiset kanssamatkustajat jos et siitä heille kerro. Rohkeasti vaan avautumaan seuraavalla reissulla.

Miten olisi matkoille ikärajaksi 18 vuotta? Ne 12 vuotta, jotka olin matkoja vetämässä, osoittivat sen, että suurimmat ongelmat aiheuttivat alaikäiset, jotka lähtivät reissuille ryyppäämään salaa vanhemmilta, eivätkä vielä tienneet rajojaan. Siitä on tosin jo yli neljä vuotta, kun olen viimeksi remmissä ollut, joten en tiedä onko asia muuttunut.

--- Lainaus päättyy ---

Nykyäänhän alaikäisillä on kokista väkevämpien juomien nauttiminen kielletty. Että enää ei sen ryyppäyksen takia alaikäiset ainakaan riehaannu.

EDIT: Ja eikös tää alaikäisten dokauskielto ole liigan fanclubien yhteinen päätös, jonka pitäisi koskea jokaista joukkuetta? Sinänsä hassua ettei ainakaan Ilveksen ja IFK:n fanipoppoot noudata tätä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta