Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 05.12.07

<< < (16/38) > >>

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: Fever - Joulukuu 05, 2007, 23:42:54 ---Mjoo, ei kai nää kivet ja jasut nyt tosissaan oo. Viikko tai pari jäähyä nii jospa se siitä taas. :)

Tilannetta sopii kelailla täältä:
http://pelimies.pp.fi/

--- Lainaus päättyy ---
Sä sitä jäähyä taidat tarvita?

Mac:

--- Lainaus käyttäjältä: T-A-P-P-A-R-A - Joulukuu 05, 2007, 23:16:17 ---Teillä on erinäkemys tapahtumasta, mutta kunnioittakaa silti muidenkin näkemystä asiasta.

--- Lainaus päättyy ---

Eri näkemys on eri asia kuin täysi puusilmäisyys tai provo! Ihan täyttä paskaa suoltaa nää itkijät täällä. Raipella totaalisesti pimeni. Siinä on jo legendaarinen mies, mitä muuta on saanu parina viime kautena aikaan muuta ku lähinnä tämmöisiä tempauksia? Janne sentään tekee pisteitä, missä on arvostus? Täytyy muistaa tosiaan, että Raipelta tää ei ollu eka kerta. Raipella ylikuumentuu todella pahasti ainakin kerran kaudessa, näin on pari viime kautta ainakin osoittanut. Jos Aallolle vielä kävi jotain, niin 10 ottelua pelikieltoa pellelle, kiitos.

Rafael:
Tuolta voi jokainen käydä lukemassa objektiivisesti peliä katselevan Ilveksen miehen raportin tapahtuneesta. Hän ei 100%:lla varmuudella tarkastele asiaa Tappara-lasien takaa. Ja tosiaan taitaa video tulla viiveellä nelosen sivuille.

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Joulukuu 05, 2007, 23:42:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 05, 2007, 23:35:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Joulukuu 05, 2007, 23:33:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 05, 2007, 23:30:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Joulukuu 05, 2007, 23:29:19 ---Just näytettiin nelosen urheilussa se tilanne. Kyllä Jasu on nyt kattellut jollain muulla silmällä, jos pystyy väittään että tilanteessa Aalto kääntää selän tahallaan. Aalto ei edes nää Helmisen tuloa, kun painii Sandelin kanssa laidan vieressä.

--- Lainaus päättyy ---

Kai otit nauhalle et saat katsottua uudelleen, pysyn enemmän vaan mielipiteessäni!

--- Lainaus päättyy ---

Pysy ihmeessä... Idiootin vaan itsestäs teet, jos tosissaan väität Aalto käänsi selkänsä eika ottanut kunnolla "taklausta" vastaan. Hyvähän se on että on mielipiteitä, jos ne mielipiteet jakautuu tyyliin 20-1 niin pitäiskö miettiä oliskohan itse ollut väärässä?

--- Lainaus päättyy ---

Mistä saat mummu 20-1 opettele laskee ja tuu si puhumaan. Matikka jäänyt kesken vai?

--- Lainaus päättyy ---

JepJep! Jotain tämän suuntaista vastausta odottelinkin... Nooh se on hyvä, että sä fiksumpana nopsaan laskit ne tarkalleen, kun ei oikeen tällä mun matikalla pysty. En jaksa vatvoo asiaa sen enempää tilanne oli törkee ja sitä ei voi selitettää millään, tarkoitus oli vain vahingoittaa. Ja mikäli et pysty sitä ymmärtämään niin et pysty. Toki kaikki muuthan on väärässä täällä, kun kerran Hakametsän taululta tilanteen näit. Toisekseen mä tuun puhuun silloin kun mua huvittaa enkä silloin kun The Jasulle sopii, ennenkään sun lupias oo tarvinnu.

--- Lainaus päättyy ---

The Jasu? Tuut puhuu sillon kun sulle sopii? Ja mä puhun mitä mä näin eikö se neidille sopinukkaan? Että näin tilanteen eri tavalla? Mikä siinä on niin pahaa, että joku näki eri tavalla kun sinä? Eikö sovi sun Maailmaan häh? Mä näin niinkun mä näin PISTE. Tuu keskustelee yksityiseen jos on viälä jotain asiaa PISTE! Ettei aina saa turhat henkilöt penaltya tästäkin, kuhan ny ne näki tavalla ja me oikeella, eihän se voinu ollakkaan mahollista!

hardflip:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Joulukuu 05, 2007, 23:11:07 ---Voi helvetti mitä porukkaa nää The Rock, Jasu ja kumppanit. Hävettävä suoritus teiltä. Ei saatana että pistää vihaksi tollanen TYHMYYS! Silmiä ei näköjään ainakaan ole päässä, mutta ei taida tuo jääkiekon pelaamisen tuntemuskaan isommin pollassa hohkata. Hyi että oikein vihastuttaa noin järjettömät ja väärät mielipiteet. Tai kun tässä on niitä tilanteita missä ei kyse ole edes mielipiteestä vaan päivänselvyydestä. Aivan järjetöntä paskanjauhantaa.

--- Lainaus päättyy ---

Tappara 3 - Ipanevits 0 -> Hyvä

Ojanen 10 - Rouve Helminen 0 -> Hyvä

Ottelu oli aika selkeätä kauraa alusta lähtien. 5-5:sta pelattiin kuin ylivoimaa, olihan Ipalla hetkensä mutta onneksi viime kädessä JJ Lehto piti pytyn puhtaana.

YV ja AV oli murskaavaa vaikka välillä vähän velttoiltiinkin. Häkkinen pelasti monta kertaa Ipan rumemmilta lukemilta.

Aika hyvä aivopieru taas tuosta taklauksesta, olitko varmasti haka 1:ssä? Ei voi olla muuta kuin samaa mieltä Axen kanssa. Hyi hyi.

Ja Lempäälän-Gooni oli hyvä pelillisesti mutta muuten hujopilla vaivasti taas ilmeisesti hapen puute kun vintti pimeni muutaman kerran.

Hyvä peli pojat!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta