Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 05.12.07

<< < (15/38) > >>

wally:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 05, 2007, 23:35:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Joulukuu 05, 2007, 23:33:53 ---...

--- Lainaus päättyy ---

Mistä saat mummu 20-1 opettele laskee ja tuu si puhumaan. Matikka jäänyt kesken vai?

--- Lainaus päättyy ---

En tiennytkään, että LAPA on naispuolinen.

Netistä löytyy muitakin foorumeita kuin Jälkipelit.

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: wally - Joulukuu 05, 2007, 23:40:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 05, 2007, 23:35:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Joulukuu 05, 2007, 23:33:53 ---...

--- Lainaus päättyy ---

Mistä saat mummu 20-1 opettele laskee ja tuu si puhumaan. Matikka jäänyt kesken vai?

--- Lainaus päättyy ---

En tiennytkään, että LAPA on naispuolinen.

Netistä löytyy muitakin foorumeita kuin Jälkipelit.

--- Lainaus päättyy ---

jep samat sanat sinne vaan. 3-0 ja silleen. Meidän fanikatsomo meidän fanikatosomo on suuri seekä mahtava jnejne

LAPA:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 05, 2007, 23:35:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Joulukuu 05, 2007, 23:33:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 05, 2007, 23:30:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Joulukuu 05, 2007, 23:29:19 ---Just näytettiin nelosen urheilussa se tilanne. Kyllä Jasu on nyt kattellut jollain muulla silmällä, jos pystyy väittään että tilanteessa Aalto kääntää selän tahallaan. Aalto ei edes nää Helmisen tuloa, kun painii Sandelin kanssa laidan vieressä.

--- Lainaus päättyy ---

Kai otit nauhalle et saat katsottua uudelleen, pysyn enemmän vaan mielipiteessäni!

--- Lainaus päättyy ---

Pysy ihmeessä... Idiootin vaan itsestäs teet, jos tosissaan väität Aalto käänsi selkänsä eika ottanut kunnolla "taklausta" vastaan. Hyvähän se on että on mielipiteitä, jos ne mielipiteet jakautuu tyyliin 20-1 niin pitäiskö miettiä oliskohan itse ollut väärässä?

--- Lainaus päättyy ---

Mistä saat mummu 20-1 opettele laskee ja tuu si puhumaan. Matikka jäänyt kesken vai?

--- Lainaus päättyy ---

JepJep! Jotain tämän suuntaista vastausta odottelinkin... Nooh se on hyvä, että sä fiksumpana nopsaan laskit ne tarkalleen, kun ei oikeen tällä mun matikalla pysty. En jaksa vatvoo asiaa sen enempää tilanne oli törkee ja sitä ei voi selitettää millään, tarkoitus oli vain vahingoittaa. Ja mikäli et pysty sitä ymmärtämään niin et pysty. Toki kaikki muuthan on väärässä täällä, kun kerran Hakametsän taululta tilanteen näit. Toisekseen mä tuun puhuun silloin kun mua huvittaa enkä silloin kun The Jasulle sopii, ennenkään sun lupias oo tarvinnu.

Fever:
Mjoo, ei kai nää kivet ja jasut nyt tosissaan oo. Viikko tai pari jäähyä nii jospa se siitä taas. :)

Tilannetta sopii kelailla täältä:
http://pelimies.pp.fi/

jjms:
Tuolta sen voi mennä kaikki lukemaan Jatkoajan tai Tapparan raportista että ei siinä mitään epäselvyyksiä ollut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta