Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 05.12.07

<< < (9/38) > >>

tbk07:
Täytyy muistaa että Raipe, harvinaista kyllä, tuli tilanteeseen selvästi vahingoittamismielessä. Kyllähän Aalto siinä kiistatta oli selkä vastustajaa kohti, mutta kyseessä ei ollut taklaustilanne, vaan Raipen pyrkimys oli vahingoittaa. Toisaalta tämä osoittaa, että Raipe on edelleen tosissaan mukana ja taistelutahto on yhä kovaa luokkaa. Ja tuskin mekään täällä teilaisimme Janne Ojasta, jos hän samanlaiseen temppuun alentuisi. Kärpäsestä on tehty härkänen.

Rafael:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 05, 2007, 22:44:48 ---Ja kakin marjat, itse kattelin videotaululta hidastuksen tasan niin monta kertaa kun tuli enkä kantaani muuta. Meidän äijä mitään vääntäny taklaa ipan pelaaja ja näkee että raipe tulee, niin selkä Raipeen päin ja mahaan makaamaan, se on säälittävää jos mikä, vaikken raipesta PIDÄKKÄÄN!
--- Lainaus päättyy ---

Höpö höpö. Käy kysymässä Aallon Teemulta asiasta. Aaltoahan ei tuon ajelun jälkeen kentällä enää käynyt.

Kirjoituksestasi en liiemmälti kehnon äidinkielesi vuoksi saa selvää, joten siihen on vaikea vastata. Voit pysyä kannassasi.

Luuseri:
No niin, ei tässä oo tarkotus mitään riitaa haastaa, oon vaan tosi tyytyväinen että pisteet tuli, JESS! Ja siitä että meillä on kunnon Legenda.

The Rock:

--- Lainaus käyttäjältä: jjms - Joulukuu 05, 2007, 20:57:13 ---Törkeä teko Raipelta  >:( Mitenhän mahtoi Aallon käydä  :-[

--- Lainaus päättyy ---
Aalto käänsi itse selän kentällepäin kun näki, että Raipe tulee kohti, joten täysin väärin tuomittu jäähy Kruusilta.
--- Lainaus käyttäjältä: tbk07 - Joulukuu 05, 2007, 23:00:00 ---Täytyy muistaa että Raipe, harvinaista kyllä, tuli tilanteeseen selvästi vahingoittamismielessä. Kyllähän Aalto siinä kiistatta oli selkä vastustajaa kohti, mutta kyseessä ei ollut taklaustilanne, vaan Raipen pyrkimys oli vahingoittaa. Toisaalta tämä osoittaa, että Raipe on edelleen tosissaan mukana ja taistelutahto on yhä kovaa luokkaa. Ja tuskin mekään täällä teilaisimme Janne Ojasta, jos hän samanlaiseen temppuun alentuisi. Kärpäsestä on tehty härkänen.

--- Lainaus päättyy ---
Raipella ei ollut tarkoitus teloa vastustajaa. Aalto ei olisi loukkantunut jos itse ei olisi kääntänyt selkää kentälle päin. Itse olin ensin sitä mieltä että tapaus oli todella törkeä telomis yritys, mutta kun katsoin videotaululta hidastuksen niin voin todeta, että kyllä loukkaantumisen syy oli vain ja ainoastaan Tappara pelaajassa. Jasu puhuu tässä tilanteessa totta ja jos joku muu väittää toista niin on väärässä ja se mikä myös Tappara fanina harmittaa ja hävettää on ne aplodit Salmelalle jos Salmela nyt on riehunut jossain ravintolassa ja mitä Janne teki tänään kun tarvitsi sitä niinpaljon pelin päättyessä huutaa? Lakana missä ilmeisesti piti olla Jannen naama oli todella ruma.

axe:
Voi helvetti mitä porukkaa nää The Rock, Jasu ja kumppanit. Hävettävä suoritus teiltä. Ei saatana että pistää vihaksi tollanen TYHMYYS! Silmiä ei näköjään ainakaan ole päässä, mutta ei taida tuo jääkiekon pelaamisen tuntemuskaan isommin pollassa hohkata. Hyi että oikein vihastuttaa noin järjettömät ja väärät mielipiteet. Tai kun tässä on niitä tilanteita missä ei kyse ole edes mielipiteestä vaan päivänselvyydestä. Aivan järjetöntä paskanjauhantaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta