Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 05.12.07

<< < (5/38) > >>

karsson:
Raipella karkas roollaattori käsistä :D...suihkuun. Päähän kohdistunut taklaus.

jjms:
Törkeä teko Raipelta  >:( Mitenhän mahtoi Aallon käydä  :-[

jani73:
Pakko pistää myös tänne avautuminen:

Kuka tämä pelle Tommi Rytkönen oli 957:n kiekko studiossa? Kehtasi vielä puolustella Raipen tekoa? Tämä legendaarisen maajoukkuejyrän teko vaatii kyllä nyt kyttäruudun Santtu Silvennoisen aloittavan puhelinhäirinnän Helmisten kotiin - voisi vaikka mennä oven taakse kyselemään kommenttia miksi Raipella napsahti?

Täytyyhän tämä törkeä päällekarkaus myöskin saada Iltalehden etusivulle. Voin jo nähdä Iltalehden oman Ilves-toimittajan kirjoittavan seuraavaa: "Kohuhyökkääjä osallistui kissapetojen harjoituksiin perjantaina, mutta suu pysyi supussa.

- Mulla on nyt kiire, Raipe vastasi Iltalehden haastattelupyyntöön.

Entä myöhemmin tänään?

- En mää nyt, mulla on kiire, Raipe vastaa.

Ilves ei pui asiaa julkisuudessa

Ilveksen päävalmentaja Sakari Pietilä kertoi, ettei tamperelaisseura pui asiaa julkisuudessa, vaan tapaukselle on pantu piste joukkueen sisällä.

- Ei tämä ole niin ihmeellinen asia. Vanhat miehet kävivät vähän kierroksilla ja pelin päätteeksi sattui joitain. Se, että jääkiekkoilijalle sattui tällaista, on huono juttu, Pietilä tuumi."

lätkäsuihkari48:
No onhan Raipella ollu kaks viikkoo niin hiljasta että nyt oli pakko napsahtaa. Ei Aallolle kuitenkaan mitään mahdottoman kovaa tärskyä tullut kai, mistä sitä tietää? Tappara on oppinut pelaamaan pelit loppuun asti

Kahvara:
Kalastettiin tuossa sitä jäähyä oikein urakalla, ja aika säälittävää hypätä Raipen päälle ja lyödä nyrkillä yhtä suomen kaikkien aikojen legendoista.
En usko että moni tälläkään keskustelualueella pitäisi jos Jannen selkään hypättäisiin.

Itse olisin tilanteesta antanut seuraavat jäähyt.

ILVES
Raimo Helminen 5min laitataklaus.

Tappara
Benoit/Nurmi (En nähnyt kumpi raipen kimppuun kävi) 2min väkivaltaisuus.

Tuomarilinja oli muutenkin aika surkea, esimerkiksi Häkkinen ei tehnyt mitään ja sai kympin.

Peli oli mielestäni melko tylsää, sillä Ilveksestä ei ollut mitään vastusta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta