Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 05.12.07

<< < (36/38) > >>

Fiiu:
Mistä tiedät etteivät huutaisi, kun olet hallin toisessa päässä? Joku siellä hallissa eilenkin kannusti, kyllä mä kuulin. En tosin aivan pystynyt erittelemään että ketkä fanikatsomosta huusivat koska absoluuttisessa sävelkorvassani on jotain vikaa. Taisi kuitenkin C-duurissa jotain huutoa olla.

Annilieh:

--- Lainaus käyttäjältä: The Rock - Joulukuu 06, 2007, 11:35:34 ---Ei harmita se että en ollut sitä suunnittelemassa koska minua hävettäisi jos olisin ollut suunnittelemassa noin RUMAA lakanaa.

--- Lainaus päättyy ---

Huoh. Kyllä kateelliset ihmiset on sitten kamalia.
Lakana oli todella hieno, pointsit siitä !


--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 06, 2007, 12:34:48 ---Jos 90 kuvastaa synmävuotta niin oisin aivan hiljaa vaan.

--- Lainaus päättyy ---

Minkähän hiton takia ? Sun mielestä täällä ei siis saa nuoremmat fanit käydä ilmasemassa mielipidettään vai ?

Eilisestä sitten vielä. Hyvä peli, oltiin todellakin joka osa-alueella Ipaa selvästi edellä. Lehdolta hyvä peli, Venulta hyvä peli, Salmelalta hyvä peli...Hyvin kesti hermot, ei lähteny mörkö Anttilan sunmuitten idioottien lämmittely-yrityksiin.

Tiedä mikä sitä Raipee niin hirveesti alko ärsyttään, mutta törkeesti se Aallon ajeli. Mun mielestä aivan paskanjauhantaa noi jutut että Aalto kääntää selkänsä ja huomaa kyllä selvästi sen että Raipe on tulossa.
Juujuu, aivan. Silmäthän sillä on selässä.


Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: Fiiu - Joulukuu 06, 2007, 15:23:07 ---Mistä tiedät etteivät huutaisi, kun olet hallin toisessa päässä? Joku siellä hallissa eilenkin kannusti, kyllä mä kuulin. En tosin aivan pystynyt erittelemään että ketkä fanikatsomosta huusivat koska absoluuttisessa sävelkorvassani on jotain vikaa. Taisi kuitenkin C-duurissa jotain huutoa olla.

--- Lainaus päättyy ---

Koska muistan montakin peliä missä olen ollut D-päädyssä huutamassa. Mutta toivottavasti lauantaina asia korjaantuu ja halli raikaa kun on viälä lauantai peli.

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: Annilieh - Joulukuu 06, 2007, 15:32:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: The Rock - Joulukuu 06, 2007, 11:35:34 ---Ei harmita se että en ollut sitä suunnittelemassa koska minua hävettäisi jos olisin ollut suunnittelemassa noin RUMAA lakanaa.

--- Lainaus päättyy ---

Huoh. Kyllä kateelliset ihmiset on sitten kamalia.
Lakana oli todella hieno, pointsit siitä !


--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 06, 2007, 12:34:48 ---Jos 90 kuvastaa synmävuotta niin oisin aivan hiljaa vaan.

--- Lainaus päättyy ---

Minkähän hiton takia ? Sun mielestä täällä ei siis saa nuoremmat fanit käydä ilmasemassa mielipidettään vai ?

Eilisestä sitten vielä. Hyvä peli, oltiin todellakin joka osa-alueella Ipaa selvästi edellä. Lehdolta hyvä peli, Venulta hyvä peli, Salmelalta hyvä peli...Hyvin kesti hermot, ei lähteny mörkö Anttilan sunmuitten idioottien lämmittely-yrityksiin.

Tiedä mikä sitä Raipee niin hirveesti alko ärsyttään, mutta törkeesti se Aallon ajeli. Mun mielestä aivan paskanjauhantaa noi jutut että Aalto kääntää selkänsä ja huomaa kyllä selvästi sen että Raipe on tulossa.
Juujuu, aivan. Silmäthän sillä on selässä.




--- Lainaus päättyy ---

En olekkaan sanonut että ei saa, tosin oisi voinut kirjottaa että on eri miältä jnejne, oisit kopioinu myös sen kirjotuksen, siihen lähinnä viittasin!

tapsa34:
Kaikki saavat kannustaa juuri niin kuin haluavat! Jos on lippunsa lunastanut niin voi minun puolesta vaikka päällään seistä koko pelin ja teipata vaikka suunsa ettei kuulu mitään ääntä! Tai sitten huutaa kurkkunsa kipeäksi pelin alusta loppuun, eikä kannnata kuunnella ketään! Eikä liioin kannata provosoitua kenenkään jutuista ..sinun pitää tehdä ja tätä jne..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta