Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 05.12.07

<< < (32/38) > >>

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: marjo - Joulukuu 06, 2007, 13:10:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 06, 2007, 12:39:54 ---http://www.youtube.com/watch?v=UwEeV1sVALY
Kattoppa siältä missä vaiheessa Aalto kääntä täysin selkänsä. Oo keskialueesta tietookaan, et taida näköjään si kuitenkaan tiätää jääkiekosta yhtikäs mitään jos puhut keskialueesta.
Katto varsinkin se hidastus pätkä, missä näkyy aivan selvästi selänkääntö!

--- Lainaus päättyy ---

Hei jos sä yhtään ihmisen fysiikasta ja anatomiasta jotain tiedät, niin kokeile vaikka kotona tyttöystävän kanssa pientä kulmavääntöä. Meet seisoon sen taakse nurkkaan silleen et laitat oikeen kyynärvarren selän kohdalle, pidät toisella kädellä mailaa ja yrität tavoitella kiekkoa, joka on siellä teidän jaloissa sun vasemmalla puolella. Sitten tarjoot vaikka naapurin sedälle limsan siitä hyvästä et se tulee täysillä juosten sun niskaan maila poikittain kädessä. Sitä ennen käännät pääs vasemmalle selkään niin et näät, kun se oikeelta ryntää sun niskaan. Ei ihan onnistu..

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän ny sovi jo sillain että mulla oma mielipide ja sulla omasi kiitos.

Työkalu:
nyt olis hauska saada mielipide raipesta erään toimittajan näkökulmasta.. meneekö seuraaviin ilves- reeneihin kyseleen kommentteja..

JoKaGO:
Hienoa, Tappara! Täydellistä, Lehto! Hyvä, Salmela! Kiitos, Venäläinen! Ja pikaista paranemista, Aalto!
Lehto on todella iskussa, viimeistään nyt se on todistettu. Piti joukkuetta pystyssä ekan ja tokan erän Ilves-pyörityksen aikana. Tästä on hyvä jatkaa!
Anssi ei provosoinnista huolimatta provosoitunut, siitä tuhatviissataa pistettä. Eikä joka pelissä tarvite olla se, joka kerää kaiken glorian. Joukkuepelissä jonain päivänä joku toinen on sankari. Pääasia, että sankari on oman joukkueen mies.
Illan sankari olikin toinen oman junnukoulun tuote, Venäläinen. Hyvä, Sami, ketsuppipullo on auki ja saa ruiskuttaa kunnolla. Vaikka jo heti Turussa se eilen kesken jäänyt kypärätemppu!
Joukkuepeliä, siis Tappara pelasi upeasti ja otti hienon mutta sitäkin tärkeämmän voiton. Kaksi viimeistäkin paikallismatsia tulevat olemaan loppuunmyytyjä, sekoilee Santtu tai ei!

Ja tapaus Raipen ottelurangistus:
Olihan oikein jääkiekon irvikuva koko tilanne. Alkaa jo siitä, kun Kuukka ei mene otamaan kiekkoa, vaan estää kiekotonta Aaltoa pääsemästä kiekkoon kiinni. Aallolle ei jää sen jälkeen muuta mahdollisuutta kuin vääntää laidassa Kuukan kanssa. Samassa paikalle heilahtaa Raipe kädet ylhäällä, yrittäen ja osuen Aallon niskaan. Jos joku tuossa tilantessa näkee Aallon kääntävän selän Raipen taklaukselle, niin lohduttautukoon sillä, että ainakaan raipe ei osunut Aaltoa kasvoihin. Olisi tarvittu plastiikkakirurgia ja ties mitä, eikä Raipe olisi mitenkään päässyt niin pienellä penaltilla kuin nyt tulee saamaan. Törkeä teko Raipelta!
Ja kiitos vaan Kuukallekin kun paskoit housuusi etkä mennyt ottamaan kiekkoa! Lopulta aiheutit tällä epäjääkiekkomaisella idioottiestämisellä koko tilanteen syntymisen. Aallolle ei annettu mitään mahdollisuutta välttää kohtaloaan.

Edit: "Kehut" Kuukalle, sori Sammeli!

axe:
19 Kuukka oli se jonka kanssa Aalto laidassa väänsi.

Penalty_Killer:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 06, 2007, 13:21:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Penalty_Killer - Joulukuu 06, 2007, 13:18:06 ---Jasu & co, ny on jotain hukassa.
Aalto oli kyllä laitakahinassa vastustajan iholla, lensi tonverran ja kyllä Raipe tosissaan yritti ja halusi sikailla!
Vaikuttas siltä että Ilvesläinen kropallansa siinä laidassa suuntasi Aaltoa hiukka laidan suuntaiseen suuntaan, onneksi.
(taisipa olla aika paljon laidan ja Aallon välissä ku mälli tuli).
Eipä muuten Ilvespelaajakaan laidassa kentälle kyttää että ajelisko joku!

--- Lainaus päättyy ---
Onko sulla oikeesti naisten viikot tai jotain, jos mä näin tilanteen omalla tavalla. Mikä hitto siinä on että ei sovi sulle/teille. Pitäkää jo päänne kiinni niin mä pidän oman mielipiteeni kiitos, näin miten näin, en yritä sun kantaa muuttaa mitenkään ja älä sää yritä muuttaa mun kantaa, vai onko liian vaikeata?

--- Lainaus päättyy ---
Mielipiteeni sinun (ja co) kirjoituksesta tässä tapuksessa toin julki. Eikö olekaan luvallista minulle?
Näen tilanteen myös omalla tavallani joka eroaa suuresti omastasi. Siihenkö minulla/muilla ei ole oikeutta?
Muutoin mun puolesta: Pidä tunkkis!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta