Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 05.12.07

<< < (31/38) > >>

marjo:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 06, 2007, 12:43:36 ---Lakanaan sano mitään, kun ei sitä voi nähdä alhaalta. sen sanon että toivottavasti lakana oli levitettynä kiitos tappara vaiheessa. Sillon Jannella on jo aikaa ollu tiirailla sitä.

--- Lainaus päättyy ---

Ei sitä kai alarivin yleisölle ole tarkoitettukaan.... Oli levitettynä kahteen kertaan, ennen peliä siihen asti kun kiekko peliin tipahti ja pelin jälkeen kunnes pelaajat poistui. Missäs sää olit?

Penalty_Killer:
Jasu & co, ny on jotain hukassa.
Aalto oli kyllä laitakahinassa vastustajan iholla, lensi tonverran ja kyllä Raipe tosissaan yritti ja halusi sikailla!
Vaikuttas siltä että Ilvesläinen kropallansa siinä laidassa suuntasi Aaltoa hiukka laidan suuntaiseen suuntaan, onneksi.
(taisipa olla aika paljon laidan ja Aallon välissä ku mälli tuli).
Eipä muuten Ilvespelaajakaan laidassa kentälle kyttää että ajelisko joku!

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: marjo - Joulukuu 06, 2007, 13:12:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 06, 2007, 12:43:36 ---Lakanaan sano mitään, kun ei sitä voi nähdä alhaalta. sen sanon että toivottavasti lakana oli levitettynä kiitos tappara vaiheessa. Sillon Jannella on jo aikaa ollu tiirailla sitä.

--- Lainaus päättyy ---

Ei sitä kai alarivin yleisölle ole tarkoitettukaan.... Oli levitettynä kahteen kertaan, ennen peliä siihen asti kun kiekko peliin tipahti ja pelin jälkeen kunnes pelaajat poistui. Missäs sää olit?

--- Lainaus päättyy ---

Missä sanoin että piti mulle näkyä? En missään, lukemisen ymmärtämisessä ongelmia. Empä pahemmin lopussa kattellu että oliko levitetty vai ei, siksi laitoinkin että toivottavasti oli.

LAPA:

[/quote]
Helmistä en puolusta, Helmisellä kädet nousee, mutta en vain pidä temppua niin sikamaisena kuin muut, Aallon selänkääntämisen takia. Ja jos Raipe ois tosisaan halunnu sikailla niin luulen että Aalto olisi lentänyt kuin märkärätti päin laitaa.
[/quote]

Ja eikös se lentänyt?

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: Penalty_Killer - Joulukuu 06, 2007, 13:18:06 ---Jasu & co, ny on jotain hukassa.
Aalto oli kyllä laitakahinassa vastustajan iholla, lensi tonverran ja kyllä Raipe tosissaan yritti ja halusi sikailla!
Vaikuttas siltä että Ilvesläinen kropallansa siinä laidassa suuntasi Aaltoa hiukka laidan suuntaiseen suuntaan, onneksi.
(taisipa olla aika paljon laidan ja Aallon välissä ku mälli tuli).
Eipä muuten Ilvespelaajakaan laidassa kentälle kyttää että ajelisko joku!

--- Lainaus päättyy ---
Onko sulla oikeesti naisten viikot tai jotain, jos mä näin tilanteen omalla tavalla. Mikä hitto siinä on että ei sovi sulle/teille. Pitäkää jo päänne kiinni niin mä pidän oman mielipiteeni kiitos, näin miten näin, en yritä sun kantaa muuttaa mitenkään ja älä sää yritä muuttaa mun kantaa, vai onko liian vaikeata?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta