Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 05.12.07

<< < (27/38) > >>

The Rock:

--- Lainaus käyttäjältä: marjo - Joulukuu 06, 2007, 02:40:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Joulukuu 05, 2007, 22:44:48 ---

Ja kakin marjat, itse kattelin videotaululta hidastuksen tasan niin monta kertaa kun tuli enkä kantaani muuta. Meidän äijä mitään vääntäny taklaa ipan pelaaja ja näkee että raipe tulee, niin selkä Raipeen päin ja mahaan makaamaan, se on säälittävää jos mikä, vaikken raipesta PIDÄKKÄÄN!

--- Lainaus päättyy ---

Ei kyl nähny.. Kattele sinne kentälle, ekkä huuda katsomoon koko ajan.. Herääs ny taas.

--- Lainaus päättyy ---

Jasu ei huuda koko ajan katsomoon päin, vaan katselee kentälle päin.


--- Lainaus käyttäjältä: marjo - Joulukuu 06, 2007, 02:53:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: The Rock - Joulukuu 05, 2007, 23:07:16 ---
Tappara fanina harmittaa ja hävettää on ne aplodit Salmelalle jos Salmela nyt on riehunut jossain ravintolassa ja mitä Janne teki tänään kun tarvitsi sitä niinpaljon pelin päättyessä huutaa? Lakana missä ilmeisesti piti olla Jannen naama oli todella ruma.

--- Lainaus päättyy ---

Onko sinulla VARMAA faktatietoa, mitä on tapahtunut ja missä ja KUKA on tehnyt mitäkin (älä alennu samalle tasolle teini-ilveksien kanssa).. Janne teki tänään TAASKIN yhden pisteen.. vastustajanraipe sen sijaan taisi aiheuttaa muutaman miinuksen joukkueelleen.
Harmittaako sinua noin paljon UPEA lakana, kun et itse sitä ollut suunnittelemassa ja toteuttamassa?

--- Lainaus päättyy ---

Kuten jo sanoin että jos Salmela nyt on riehunut en syyttänyt koska ei ole varmaa tietoa opettele lukemaan. Ei harmita se että en ollut sitä suunnittelemassa koska minua hävettäisi jos olisin ollut suunnittelemassa noin RUMAA lakanaa.


--- Lainaus käyttäjältä: marjo - Joulukuu 06, 2007, 02:47:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tbk07 - Joulukuu 05, 2007, 23:00:00 --- Ja tuskin mekään täällä teilaisimme Janne Ojasta, jos hän samanlaiseen temppuun alentuisi. Kärpäsestä on tehty härkänen.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä vaan sellainen pikku pointti.. ONKO Janne KOSKAAN ikinä ajellut vastustajaa TAHALLEEN päin (vastustaja ollut selkä kentälle päin laitakahinassa toisen pelaajan kanssa...) poikkarilla.......... Kaivapa se video mulle :)
Sika mikä sika

--- Lainaus päättyy ---

Riippuen tilanteesta jos tilanne olisi samanlainen kuten eilen niin en teilaisi koska peräänkuulutan taklattavan vastuuta, mutta jos tilanteessa kävisi niin, että Janne taklaisi kuin Raipe teki ja vastustaja ei kääntäisi selkää kohti taklaajaa niin silloin pystyisin syyttämään myös Jannen tasoista pelaajaa kuten eilisessä tilanteessa pystyisin syyttämään Raipea jos Aalto ei olisi kääntänyt selkää kentälle päin. Maksimissaa Raipelle olisi pitänyt tulla eilisessä pelissä 2+10 päähän kohdistuneesta taklauksesta/selästä taklaamisesta ei 25min ottelurangaistusta.


--- Lainaus käyttäjältä: tbk07 - Joulukuu 06, 2007, 11:28:36 ---Kruusilta homma lähti taas lapasesta ja herra jätti Salmelan jäähyn arvoisen taklauksen viheltämättä - kohteena oli Raipe.

--- Lainaus päättyy ---
Salmelan taklaus mikä osui Raipeen oli puhdas ja sääntöjen mukainen, mutta Raipe saattoi taklata sen takia kun 2min jäähy minkä Raipe sai oli hiukan liian herkästi vihelletty.

marjo:

--- Lainaus käyttäjältä: tbk07 - Joulukuu 06, 2007, 11:28:36 ---Tamperelaista kiekkoilua jo parinkymmenen vuoden ajan seuranneena olen huomannut, että tämä on Raipelta erittäin harvinaista. Kruusilta homma lähti taas lapasesta ja herra jätti Salmelan jäähyn arvoisen taklauksen viheltämättä - kohteena oli Raipe. Eihän tuo Raipen päälleajo nyt ole niin törkeä kuin täällä on hehkutettu, mutta tuomio oli oikea. Tämä on Raipen tapa suhtautua kokemiinsa vääryyksiin, joita eilenkin tuli taas paljon. Oikea tuomio, mutta ei tämä tapaus ollut mikään maailmoja mullistava. Salmelan sikailu Tampereen yössä oli mielestäni typerämpää.

--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni taas Raipe esikuvana sortuu näihin kaukalo-ylilyönteihin vähän turhan usein (kantaahan kyseinen herra jäähyennätystäkin). Ei nykyään mene kauttakaan, ettei herra jotain tämän suuntaisia temppuja tee. No ei mitään, arvostus laskee sitä mukaan.
Kruus tuomitsi pelin hyvin. Salmelan taklauksesta olisi voinut 2min viheltää, mutta sen viheltämättä jättäminen ei oikeuta tuollaiseen törkeyteen ja kohteena vielä maajoukkuepakki >:(
Jos kaikki pelaajat tuolla mentaliteetilla alkavat oikoa kokemiaan vääryyksiä, voidaankin alkaa puhua sitten vapaapainista ;)
Mitä taas Salmelan tapaukseen tulee, niin edelleen kaukalossa tapahtuva on aivan eri asia kuin vapaa-ajalla..

Wille:
Näköjään ääniryhmän paha olo sai sellaiset mittasuhteet, että se piti sitten tännekin tuoda vaikka ottelu päättyi 3-0. Melkein olisi voinut ymmärtää tämän hävityn ottelun jälkeen, paino sanalla melkein. Toisesta ketjusta lainaus:
--- Lainaus ---Meillähän on jo ääniryhmä, emme tarvitse uusia ryhmiä.
--- Lainaus päättyy ---
Viime iltaisen ja öisen "keskustelun" jälkeen olen hyvin samaa mieltä... Axe ja Rafael tuossa aiemmin kyllä hyvin tiivisti keskustelun lähtökohdat.

Rooney:

--- Lainaus käyttäjältä: tbk07 - Joulukuu 06, 2007, 11:28:36 ---Salmelan sikailu Tampereen yössä oli mielestäni typerämpää.

--- Lainaus päättyy ---

Bullshit. Peliasiat erikseen ja vapaa-ajalla omat kujeet. Salmela pelasi mahtavan pelin taas eilen ja pää pysyi kylmänä pikku hiillostuksista huolimatta.

Kelailin tuossa muuten juuri, että lasken itseni melko keskivertokansalaiseksi ja olen kyllä nuornapoikana joutunut hieman painimaan treen yössä, kun tarpeeksi vihneessä siellä on tullut kieputtua. Veroni oon kyllä aina maksanut, eikä nuo talousrikokset oo muutenkaan hirveesti sytyttäneet...

Eli pelit pelinä.

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: The Rock - Joulukuu 06, 2007, 11:35:34 ---Ei harmita se että en ollut sitä suunnittelemassa koska minua hävettäisi jos olisin ollut suunnittelemassa noin RUMAA lakanaa.

--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla tämäkin asia samalla tyylillä kuin Raipen taklaus, siis olet aika yksin noiden mielipiteittesi kanssa. Lakanaa ei ollut tarkoituskaan katsoa siitä alariviltä, vaan Tapparan "päädystä" ennen peliä. Kehuja lakanasta tuli, mutta eipä niiden takia sitä tehty, vaan Jannen kunnioittamiseksi. Mites ääniryhmä joskus sen sanoi, ei kannata arvostella muiden fanien tekemistä, vaikka itse ei siitä niin tykkäiskään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta