Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 05.12.07

<< < (21/38) > >>

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: Rafael - Joulukuu 06, 2007, 00:11:42 ---Ai no nyt määkin rupean ymmärtämään teidän ajatuksen"juoksua". Kyse tässä näkökannassa ei olekaan siitä mitä tuossa tilanteessa tapahtui. Kyse on jostakin laajemmasta katkeruudesta fanikatsomoa ja muita faneja kohtaan.

Varmaan kannattaa jokaisen jättää suosilla ääniryhmä keskustelmaan keskenänsä. Ei tule tyhjästä suotta harmaita hiuksia.

Se siitä.

--- Lainaus päättyy ---

Huomasin juuri täsmälleen saman ja olin tulossa siitä kirjoittamaankin. Asialla ei tosiaan näköjään olekaan mitään tekemistä Helmisen taklauksen kanssa. Pitää vaan olla eri mieltä kuin muut. Kova taakka on kyllä nyt harteille otettu.

Kahvara:
Tärkeintä todella on voitto ja maukas sellainen paikallisvastustajista, eiköhän lopeteta tämä keskustelu ennen kuin joku tulee ja alkaa jakelemaan huileja, että voidaan jatkossakin kirjoitella tälle "keskustelu"alueelle.

LAPA:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Joulukuu 06, 2007, 00:15:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rafael - Joulukuu 06, 2007, 00:11:42 ---Ai no nyt määkin rupean ymmärtämään teidän ajatuksen"juoksua". Kyse tässä näkökannassa ei olekaan siitä mitä tuossa tilanteessa tapahtui. Kyse on jostakin laajemmasta katkeruudesta fanikatsomoa ja muita faneja kohtaan.

Varmaan kannattaa jokaisen jättää suosilla ääniryhmä keskustelmaan keskenänsä. Ei tule tyhjästä suotta harmaita hiuksia.

Se siitä.

--- Lainaus päättyy ---

Huomasin juuri täsmälleen saman ja olin tulossa siitä kirjoittamaankin. Asialla ei tosiaan näköjään olekaan mitään tekemistä Helmisen taklauksen kanssa. Pitää vaan olla eri mieltä kuin muut. Kova taakka on kyllä nyt harteille otettu.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, kovin on katkeroitunutta porukkaa, ettei vaan jotain kuningaslauluideaa olis lytätty ja nyt ollaan sitten aiheuttamassa yleistä pahennusta. Omaan arvoon saa kyllä jättää noiden puheet tosta tilanteesta kaikki jotka näki tilanteen tietää kyllä...

Mac:

--- Lainaus käyttäjältä: T-A-P-P-A-R-A - Joulukuu 06, 2007, 00:16:32 ---Tärkeintä todella on voitto ja maukas sellainen paikallisvastustajista, eiköhän lopeteta tämä keskustelu ennen kuin joku tulee ja alkaa jakelemaan huileja, että voidaan jatkossakin kirjoitella tälle "keskustelu"alueelle.

--- Lainaus päättyy ---

"Keskustelijat" saavat itse jättää ""keskustelualueen"". Menkää ******* oikeesti. Onneks Aalto ei loukkaantunut! Mitäköhän shittiä Silvennoinen saa taas suollettua Aamulehteen...?

Ilvespalstalta löytyy mielenkiintoisia kommentteja myös. Ilmeisesti sieltä on meidän puolelta jo joku jotain kertoilemassa / objektiivisempiakin Ilves-faneja löytyy, mutta tässä oli sellainen kommentti, että oksat pois:


--- Lainaus ---Kyllä raipe teki ihan oikein,miten ilves fanit voivat haukkua raimoa?? Shocked hirvee meteli tulee yhdestä niitistä,minun mielestä tämä salmelan teko oli vielä älyntön teko prkl. Kaukolossa tapahtuu mutta jos kentän ulko puolella sit voi valittaa!!!   se oli ihan oikein sille tapparan apinalle!!!!!
--- Lainaus päättyy ---

(tosi-fani, Ilves-fanien keskustelufoorumilta)

Tosin kaikesta päätellen aikas mukula kyseessä, mutta kyllähän sieltä löytyy muutakin kuraa...

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: Mac - Joulukuu 06, 2007, 00:22:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: T-A-P-P-A-R-A - Joulukuu 06, 2007, 00:16:32 ---Tärkeintä todella on voitto ja maukas sellainen paikallisvastustajista, eiköhän lopeteta tämä keskustelu ennen kuin joku tulee ja alkaa jakelemaan huileja, että voidaan jatkossakin kirjoitella tälle "keskustelu"alueelle.

--- Lainaus päättyy ---

"Keskustelijat" saavat itse jättää ""keskustelualueen"". Menkää ******* oikeesti. Onneks Aalto ei loukkaantunut! Mitäköhän shittiä Silvennoinen saa taas suollettua Aamulehteen.

--- Lainaus päättyy ---
Enkö minä nyt aika asiallisesti asian ilmoittanut?
Yritän vain ettei kenellekkään tulisi turhia jäähyjä tänne?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta