Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (186/359) > >>

Ojasfani#8:
Onnea Janne! En itse päässyt seuraamaan peliä nettiradiosta, kun olin Lapualla seuraamassa pesäpallo-ottelua.

6masiina:
Näin hienosta pelaajasta ja hienoista pistemääristä kyse ja hallissa jotain 5000 henkee, saa väki mennä hiukan itteensä ja miettiä kannattaako olla paikanpäällä hurraamassa vai ei. Kausi on luultavasti Jannen viimeinen (toivottavasti ei) eli kotipelejä jäljellä reilut 20 niin P***le halliin kannustaan Tapparaa ja Jannea? Itse ainakin käyn katsomassa kaikki kotipelit jos ei työ haittaa. Nimo ja Lehterä ym.. ei niitäkään kauaa Tampereella nähdä. Hallissa kannustamalla autatte joukkuetta ja Tapparaa pelillisesti ja rahallisesti.

t+a+p+p+a+r+a:
Onnittelut Jannelle täältäkin suunnalta.

briere48:

--- Lainaus käyttäjältä: zeppelin - Syyskuu 14, 2008, 15:41:02 ---Näin hienosta pelaajasta ja hienoista pistemääristä kyse ja hallissa jotain 5000 henkee, saa väki mennä hiukan itteensä ja miettiä kannattaako olla paikanpäällä hurraamassa vai ei. Kausi on luultavasti Jannen viimeinen (toivottavasti ei) eli kotipelejä jäljellä reilut 20 niin P***le halliin kannustaan Tapparaa ja Jannea? Itse ainakin käyn katsomassa kaikki kotipelit jos ei työ haittaa. Nimo ja Lehterä ym.. ei niitäkään kauaa Tampereella nähdä. Hallissa kannustamalla autatte joukkuetta ja Tapparaa pelillisesti ja rahallisesti.

--- Lainaus päättyy ---
Ollaanpas nyt tyytyväisiä, kuinka c3-katsomo kunnioitti Jannea. Kyllä siellä selvästi erotti tuon Davidin maalin jälkeen, kuka oli syöttäjä! Minuutteja kaikui Janne-huudot ja "On vain yksi Janne Ojanen"-laulut. Se, mitä tulee tuohon katsojamäärään, niin itsekin olen aavistuksen pettynyt. Lauantai ja kuitenkin Lukko vastassa ja vain alle 5000 katsojaa. Luulisi Lukossa sentään olevan vähän kiinnostusta muillakin kuin kausikorttilaisilla. Mm. Rale ja Laaksonen.

Romppa:
*haukotus* Noh mitäs se Janne nyt on taas rikkonu? Jaa, jonku viissataa syöttöpistettä, onha noita ny nähty ennenki. Uskaltais sen sijaan yrittää hajottaa Sanna-vaimonsa jonkun Arabia-lautasen, ei taira äijä uskaltaa..

Onnentoivotus!ten myötä poistun takavasemmalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta