Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (169/359) > >>

demonmixu:

--- Lainaus käyttäjältä: Tonde - Toukokuu 13, 2008, 16:48:31 ---kenen mielestä janne on ykkös/kakkos-ketjun sentteri?

mun mielestä janne alkaa olla jo vähän liian hidas äijän köriläs nyky kiekkoon. toivottavasti tämä on jannen viimeinen kausi. me ei tarvita omaa raipea, vaikka hän onkin konnan suosikki pelaaja.

--- Lainaus päättyy ---

Hienoa Janne ja iso kiitos, että saamme seurata otteitasi vielä yhden kauden ainakin.

Kyllähän Janne pelasi hyvän runkosarjan ja sopi loistavasti ykköskenttään. Pleijareissa oli meno sitten toinen, mutta loukkaantuneena on vähän erilaista pelata. Ja aika usein pleijareissa loistaa eri pelaajat kuin runkosarjassa.

veikko:
Kertakaikkisen hienoa! Kiitos Janne!

Tonde:

--- Lainaus käyttäjältä: zeppelin - Toukokuu 13, 2008, 16:51:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tonde - Toukokuu 13, 2008, 16:48:31 ---kenen mielestä janne on ykkös/kakkos-ketjun sentteri?

mun mielestä janne alkaa olla jo vähän liian hidas äijän köriläs nyky kiekkoon. toivottavasti tämä on jannen viimeinen kausi. me ei tarvita omaa raipea, vaikka hän onkin konnan suosikki pelaaja.

--- Lainaus päättyy ---

Jos yhtään olet Tapparafani, niin kai toivot top1 pelaajan olevan Janne Ojanen eikä A Javanainen?

--- Lainaus päättyy ---

Itse asiassa halusin palauttaa vain kaikkien mieleen, mistä tää koko ketju sai alkunsa. Eli kyseessä oli makarovin jäätävä arvio siitä, onko Jannesta enää pelimieheksi.

Samppa:
Tämä oli mukava uutinen!

 :)

Miku:
Meillä Tapparalaisilla on tänä vuonna kaksi Joulua!
Tämä päivä on saatava viralliseksi liputuspäiväksi!
--Aivan mahtava uutinen--

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta