Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (162/359) > >>

Manse-Fani:

--- Lainaus käyttäjältä: T-a-p-p-a-r-a - Toukokuu 05, 2008, 13:46:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: FORTUNA - Toukokuu 05, 2008, 12:13:09 ---Janne on mietintäaikansa ansainnut vuosien uskollisella pelaamisella Tapparassa. Ymmärrän toki, että se hankaloittaa joukkueen kasaamista varsinkin kun OJ ei ole mitään "jarrukentän" miehiä.
Tekiskö Janne "selänteet" ja liittyisi joukkueeseen vasta ennen siirtoajan umpeutumista... ;)

--- Lainaus päättyy ---
Jos Janne liittyy vasta silloin, ei ennätystä ole enää mahdollista tehdä, mutta ketäpä se kiinnostaa?
Minulle on tärkeintä nähdä OJ vielä jäällä, ennätyksistä viis.

--- Lainaus päättyy ---

Miksei olisi mahdollista? Kyllä Janne kunnossa ollessaan paukuttaa vaikka tuplasti 13 pistettä jäljellä olevissa peleissä. Vai onko tässä nyt jotain jota en tajunnut, taas.

PikkuKasi:
Toivottavasti tämä lisämiettimisaika vie Jannen päätöstä kohti jatkamista.

rämä:

--- Lainaus käyttäjältä: PikkuKasi - Toukokuu 05, 2008, 17:33:07 ---Toivottavasti tämä lisämiettimisaika vie Jannen päätöstä kohti jatkamista.

--- Lainaus päättyy ---
Toivotaan.
Mitäänhän ei olla menetetty niin kauan kun Janne miettii, vaan se kertoo jostakin.
Ehkäpä suurin on "jaksaiskos vielä kauden", milloinkaan ei kentälle lähdetä jäähdyttelemään. Aivan loistava kausi takana ja jotain vaivojakin kauden lopulla.
Jossain vaiheessa  kertoi että riippuu paljolti tulevasta valmentajastakin.
Itse olen sitä sukupolvea (kuten tosi moni täällä kirjoittelevista) jotka muistaa OJ:n koko historian Tapparassa. Mä olin silloin teini-iän kynnyksillä kun hän aloitteli Tapparan valloituksen.
Junnuvuosista oon jääny etäfanina suht paitsi.
Eli, täällä on yksi fani jonka 8 naulasi kiinni Tapparaan. Vuosia jo tuotakin ennen kuljin Tapparatakki rehvakkasti liian suurena ala-asteelle, (se sininen jossa oli pikkulogo rinnuksessa).
Joskus tais tulla turpaankin "tepsifaneilta" sit raahustettiin pari päivää eri reittiä.

Jos mennään hiukan lähemmäs nykypäivää, Javan enarit tuntui vielä kausi sitten aika utopialta.
Nyt ne olis höntsäilyn päässä. Mutta Jannehan ei höntsäile Tapparassa kuten ei kuulukkaan.
Kävi niin tai noin kunnioitan päätöstään.
Ei Jannea kiinnosta oikeesti mitkään ennätykset ja hype. Miten voi olla noin vaatimaton?
Mut jos kuitenki meidän fanien viimeisen palveluksen pyyntönä ja(t)k(s)ais.
Janne Pliis....

Kahvara:
Olisi kyllä mukava tietää mitä tarkoittaa "lähiviikkoina" tarkoittaako toukokuuta vai kenties heinäkuuta?
Itse toivoisin pikaista mutta harkittua ratkaisua, sehän on oikein tekee hän mitä tahansa. Voi olla että Jannea ei juurikaan kesätreenaaminen enää kiinnosta, ja hän lykkäisi päätöstään kesän ylitse joka tietenkin on tuskaa meille faneille ja Leinoselle.

Patu:
Janne on ennenkin hoitanut kesätreenamisen itsekseen, eikä ollenkaan huonoin tuloksin. Kai siinä on valmennuksellakin jotain sanottavaa, mutta kun kyseessä on tutut miehet, ei sen luulisi olevan ongelma kenellekään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta