Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (135/359) > >>

Tsemppari:
Jep vanha vertyi nyt tärkeässä paikassa. Seuraavassa pelissä Hippoksellakin voisi päästä tilastoihin joko syöttämällä ja/tai maalaamalla . Katsellaan...

makarov:

--- Lainaus käyttäjältä: isokasi - Maaliskuu 10, 2008, 09:53:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: makarov - Tammikuu 16, 2006, 14:37:45 ---kenen mielestä janne on ykkös/kakkos-ketjun sentteri?

mun mielestä janne alkaa olla jo vähän liian hidas äijän köriläs nyky kiekkoon. toivottavasti tämä on jannen viimeinen kausi. me ei tarvita omaa raipea, vaikka hän onkin konnan suosikki pelaaja.

--- Lainaus päättyy ---

Onkohan toveri Makarov muuten lähistöllä, jos haluais vaikka kommentoida jotain? Voitais vaikka antaa Lehterälle enemmän peliaikaa, ettei tarttis taas "uhrata" lupaavaa nuorta. Mitä muuten kävit editoimassa maaliskuun alussa viime vuonna ko viestistä. Pehmensit? :D

Jannen palkalla meillä saattais olla toki joku muukin (varmasti tasoa Bishai..) vääntämässä ykkösen keskellä, mutta jotenkin en jaksaisi olla yhtä luottavainen kuin nyt. Ensi kausi samaan malliin, vaikka sitten kolmos- tai neloskentän sentterinä. Jannella on korvaamaton kapasiteetti ja asenne voittamisen suhteen. Raipe on muuten tänä vuonna ihan hyvä roolissaan. Vanhan katoavan liiton miehiä.
--- Lainaus päättyy ---



onhan toveri täällä! Mutta kuitenkin tulee ns.penalti kohta kommenteistani...;) pelin katsottuna B2 katsomosta Lehterä tosiaan oli tänään kentän kuningas ketju kavereineen, ainakin mun mielestä. Ojanen otti ns.sata-nolla aloitus voiton Immosesta siitä pisteet hänelle mutta muuten ns.ykköskentän peli on ollut aika tehotonta tässä PLAYOFF-sarjassa. Mutta onhan Ojanen ollut tällä kaudella ihan paikkansa arvoinen täytyy myöntää..en tosiaan olisi uskonut, että Isokasi pystyy noin paljon parantamaan viime kaudesta ja eiköhän herra vielä ensi kaudella jatka!! Ainoa korvaaja jonka meikäläinen hyväksyisi Isokasin paikalle olisi Konna!

rämä:

[/quote]
Ajatuksena jopa mahdollinen. Vai tekeekö teillä, 50vkirves, joku muu isot päätökset, kuin vaimo? Niin no, ei sun sitä faktaa tarvi täällä tunnustaa!

Jostain muistan lukeneeni, että JANNE tekee itse ratkaisunsa jatkon suhteen. Toisaalta, voisiko Jannen loppukauden hiipuminen johtua just siitä, että on vaihdettu mielipiteitä vaimon kanssa ja nyt Jannella on vaimon mielipiteet? Että pikkupojalta otetaankin keväällä tikkari pois...
[/quote]
Silloin jonkun ulkopuolisen on Jannen puolesta kerrottava mikä myös on elämässä tärkeää ei vain hänelle vaan tuhansille muillekkin suomalaisille :)
Pakko tuota Jannen höpötysmaalia on kelailla taas uudelleen.
Näitä ei turhan usein liigassa nähdä. Minä en viime vuosilta muista Tapparasta kuin A.Kukin aloitus runkosarjassa (olisko ollu mestaruusvuonna??) Samaa tyyliä.

rämä:
Ei kai Janne itse ole harkinnutkaan lopettamista.
Vaimot nyt ajattelee kaikkea toissijaista.
Pakko tuota Jannen höpötysmaalia on kelailla taas uudelleen.
Näitä ei turhan usein liigassa nähdä. Minä en viime vuosilta muista Tapparasta kuin A.Kukin aloitus runkosarjassa (olisko ollu mestaruusvuonna??) Samaa tyyliä.

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: rämä - Maaliskuu 16, 2008, 23:34:24 ---Näitä ei turhan usein liigassa nähdä. Minä en viime vuosilta muista Tapparasta kuin A.Kukin aloitus runkosarjassa (olisko ollu mestaruusvuonna??) Samaa tyyliä.

--- Lainaus päättyy ---
Barkovhan näitä teki useamman...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta