Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (48/359) > >>

Romppa:

--- Lainaus ---...palautteessa tuo nyt sanotaan, että Elorannan potkut on yksinkertaisesti helvetisti isompi uutinen.
--- Lainaus päättyy ---

Niinpä, nimenomaan tästä kritiikeissä AL:n toimintaa kohtaan on kyse. Suurinpiirtein joka kolmannella kaudella valmentajansa erottava Ilves on niin helvetisti isompi uutinen, että sitä toitotetaan sekä etusivulla että urheilupuolella miltei puolitoista sivua*. Vastaavasti kolmella rivillä kerrotaan merkkipaalusta, jota... äh, vit*u, antaa olla. On se täällä jo kerrottu.
Jannekaan taida välittää, se pelaa!

Sinällään hyvä, että joku on palautteeseensa vastinetta saanut.

* Lehden toimittaminen/taittaminen-mitä-lie ei ole mun alaani, joten en edes yritä mitata palstamillimetrejä.

Mac:
Hoh hoijaa. Onneksi meille ei edes Aamulehteä tule. Huh. Millainen juttu Raipesta on sitten ollut 500. pisteen tekemisen jälkeen? Eikö Jannesta pitäisi olla edes puolen sivun juttu ja jostain potkuista riittäisi sivun juttu Tampereen kakkosjoukkueelle :)?

Liput on jo varattu tämän päivän peliin. Toivotaan, että Tappara voittaa Jokerit. Pieni palkintoseremonia on odotettavissa vai mitä :)?

Hemuli:

--- Lainaus ---Jos samana päivänä kuitenkin toinen Tampereen SM-liigajoukkueista erottaa valmentajansa, uutisarvostuksista ei meidän kriteereidemme mukaan ole pienintäkään epäselvyyttä.
--- Lainaus päättyy ---

Tästä minä olen Aamulehden kanssa samaa mieltä, mutta en siitä kumpi se isompi uutinen oli. Jos sarjan ylivoimaisesti suurin mestarisuosikki ((c) Iveen keskustelufoorumi) räpeltää koko alkukauden ja samalla viiksekäs noubadi hämmentää soppaa piikittelemällä työnantajaansa mediassa ja lyttäämällä yhden 'vahvistuksen' tulon, joka nyt sattuu olemaan yksi omistajista, niin onhan se nyt yks himputti jos ei kaveri saa kenkää. Eli ei yllätyksen häivääkään.

Ei tosin yllätä sekään, että Janne tekee 700. pisteensä lähiaikoina. Silti.

Eikä yllätä sekään, että tämä sama paska jatkuu joka päivä. Maanantai: 'Ei uutta kerrottavaa.' Tiistai: 'Muutama nimi jäljellä.' Keskiviikko: 'Haemme parasta mahdollista.' Torstai: 'Teisan Räsäsen kerroin romahti 4:stä 2,6:een!!!' Perjantai: 'Onko se Summanen vai eikö se ole?'

Haistakaa paska.

Edit: Pahoittelen pääsääntöisesti negatiivista postausta Jannen ketjussa. Erittäin suuret onnittelut Tappara-ikonille tästä kunniakkaasta merkkipaalusta. Ennen 800. pistettä ei mitään asiaa eläkkeelle!

axe:
Mua ********* tuossa AL:n ylimielisessä vastauksessa ennen kaikkea se, että eihän kyse nyt jumalauta olekaan siitä, että lehden pitäisi jättää kertomatta Elorannan potkuista ja uhrata se sama kolme sivua Janne Ojaselle. Pieni nurkka yhden sivun laidasta olisi riittänyt, pelkkä huomionosoitus. Se olisi vaatinut yhdeltä toimittajalta maksimissaan kymmenen minuutin työn. Se, että se jätettiin kokonaan tekemättä, kertoo hyvin rumia asioita Aamulehdestä.

Wille:
Sitähän se Aamulehden toimitus ei olekaan tajunnut, että MOLEMMAT olisi pitänyt uutisoida.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta