Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (268/359) > >>

Z-16:

--- Lainaus käyttäjältä: repekka - Elokuu 21, 2009, 12:57:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Keyman - Elokuu 20, 2009, 22:38:18 ---Kun joukkueen peliesityksiä katsoo niin ei voi muuta kuin laulaa Jannelle Eppu Normaalia - Voi kuinka me sinua kaivataan.

"Niin tyhjä taas kun olet pois tää talo on."

http://www.youtube.com/watch?v=l75ykwXu-BY

--- Lainaus päättyy ---
Ei herranjumala teidän kanssa. kauden ensimmäisiä harjoituspelejä pelaillaan ja heti ollaan itkemässä Jannee sun muita kokoonpanoon. Alkavatko tässä kuussa jo puheet hävitystä kaudesta 09-10? Valmetajako tässä pitäisi vaihtaa? Leinosessako vika? Nyt ihan oikeesti hei...

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, valmentaja vex jos näin jatkuu, ja onhan tietysti se osaltaan Leinosenkin vika kun huonosti menee, hän vastaa kuitenkin materiaalista. Toivottavasti tänään saadaan hyvä ilta hakametsässä. Ja kyllä tämä rosteri kaipaa kunkkua kehiin.

AnSo:
Noita pelaamisia on aivan tuha lähteä spekuloimaan ennen kuin pistepelit on pyörähtäny käyntiin ja kaikki pelaa parhaalla kokoonpanolla ja tosissaan. Mutta kun katselee tuota hyökkäyksen kokemusta iän puolesta ja muutenkin ni mielellään Jannen siellä näkisi, kun niitä viimesiä eriä ja minuutteja yleensä kokemuksella joko voitetaan tai hävitään.

muncci:
Janne jatkaa, se on se rakkaus lajiin. Tuollainen paskakausi takana, ei hän halua sellaiseen lopettaa. Kyllähän se on niin (jokaisen kohdalla) että siinä vaiheessa kun tuntuu että nyt voisi tehdä jotain muuta, niin minkä takia sitä tietoa pitäisi jättää hämärän peittoon. Uskoisin että siinä vaiheessa kun herra O. on saanut liigarumbasta tarpeekseen niin hän ilmoittaa hyvissä ajoin päätöksestään. Janne nyt parantelee vaivojaan ihan rauhassa, liittyy pelaavaan rinkiin sitten kun aika on oikea, tekee ennätykset ja joskus sitten nostetaan numero 8 sinne katon rajalle. Mutta sen aika ei ole nyt.

Näin minä ainakin itselleni uskottelen, koska hyvin voimakkaasti elättelen toivoa että sinä päivänä kun Janne päättää uransa niin minä olen paikalla osoittamassa kunnioitustani Janne-huudoilla aivan fantastisesta (Tappara)-urasta.

klage:
Nyt siihen kai saatiin jonkinlaista varmuutta: http://yle.fi/urheilu/lajit/jaakiekko/sm-liiga/2009/08/tappara-ikoni_ojanen_aikoo_pelikuntoon_marraskuuksi_158982.html

Jalmus:
Päivän paras uutinen, jota olen hiljaa odotellutkin! Jotenkin aavistin, tosin en taida olla ainoa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta