Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (260/359) > >>

Esa.K:
Tää rupee saamaan jo Teemu Selännemäisiä viitteitä. Joka kesä mietitän vieläkö jatkais. Mun mielestä olis reilua joukkuetta kohtaan, ilmoittaa jatkostaan hyvissä ajoin ja mielelllään reilusti ilmoittaa vielä jatkaako kauden vai kaks ja se olis sitten siinä.

Z-16:

--- Lainaus käyttäjältä: Esa.K - Kesäkuu 22, 2009, 10:51:50 ---Tää rupee saamaan jo Teemu Selännemäisiä viitteitä. Joka kesä mietitän vieläkö jatkais. Mun mielestä olis reilua joukkuetta kohtaan, ilmoittaa jatkostaan hyvissä ajoin ja mielelllään reilusti ilmoittaa vielä jatkaako kauden vai kaks ja se olis sitten siinä.

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä se olis oikeuden mukaista, mutta mietitään ekaks edes yks fakta, Janne kuntouttaa edelleen itseensä, eli kun se asia on kunnossa niin sitten varmasti löytyy myös vastaus.

PikkuKasi:
Eiköhän Jannekin olisi jo ilmoittanut asiasta, jos tietäisi, kestääkö kroppa yhtä kautta vai ei? Kropan palautumista/kuntoutumista ei voi hoputtaa.

Julle:

--- Lainaus käyttäjältä: Esa.K - Kesäkuu 22, 2009, 10:51:50 ---Tää rupee saamaan jo Teemu Selännemäisiä viitteitä. Joka kesä mietitän vieläkö jatkais. Mun mielestä olis reilua joukkuetta kohtaan, ilmoittaa jatkostaan hyvissä ajoin ja mielelllään reilusti ilmoittaa vielä jatkaako kauden vai kaks ja se olis sitten siinä.

--- Lainaus päättyy ---
Minusta tässä on kyse täysin erilaisesta tilanteesta: Selännehän ehti ilmoittaa monta takarajaa, jota ennen hänen piti tehdä päätös jatkostaan, mutta sitten hän itse luisti omista aikarajoistaan (vaikka taustalla ei edes ollut mitään terveydellisiä tekijöitä). Ojanen ei ole vielä koskaan luvannut ilmoittaa johonkin tiettyyn ajankohtaan mennessä. Viime vuonna Janne ilmoitti jatkostaan jo hyvissä ajoin. Tänä vuonna hän sanoi jo etutukäteen, että päätös menee pitemmälle kuin edellisenä vuonna - ja juuri näin on tapahtunut.

Ja kuten tuossa PikkuKasikin huomautti, kannattaa muistaa että luultavasti syynä lopullisen ratkaisun odottamiselle on terveystilanne. Tappara tai Ojanen kumpikaan tuskin haluavat tulla julkisuuteen minkään "ehdollisen" ratkaisun kanssa, että "jos Ojanen on terveenä kauden alkaessa..." Uskon että jatkopäätös tapahtuu puhtaasti terveydentilan perusteella, ja ennen kuin siitä on varmuutta, ei mitään ilmoituksiakaan tehdä suuntaan tai toiseen...

FORTUNA:
Leinonen sanoi juuri 957:lla viimeisen tiedon Jannen mahdollisesta jatkosta. Mikki on tavannut Jannen eilen ja takareiden kuntoutus on edelleen kesken, tapaavat vielä ennen lomia. Jannen jatko riippuu täysin reiden kuntoutumisesta ja sen jälkeisestä motivaatiosta. Päätös saattaa mennä ja todennäköisesti menee elokuulle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta