Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

KalPa-Tappara 24.11.07

<< < (2/4) > >>

tbk07:
Pelkäänpä, että turpiin tulee huomenna. KalPa on Kuopiossa yllättävän kova. Jotenkin KalPa aina vain menestyy tamperelaisjoukkueita vastaan. Toivotaan tietenkin parasta.

Keyman:
Ote Tappara.fi:n otteluennakosta: "Tappara itse on sarjassa kahdeksantena..."

axe on niin masentunut viime aikaisista esityksistä, että pistää Tapparan pykälän oikeaa sijoitusta alemmaksi :)

KalPa vieraissa on tähän väliin kyllä lähes pahin mahdollinen vaihtoehto. Tapparan peli ei kulje ja sarjajumbolla on hirvittävä halu näyttää kotiyleisön edessä lauantai-iltana. Todella vaikeaa tulee olemaan.

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: Keyman - Marraskuu 24, 2007, 09:53:07 ---Ote Tappara.fi:n otteluennakosta: "Tappara itse on sarjassa kahdeksantena..."
axe on niin masentunut viime aikaisista esityksistä, että pistää Tapparan pykälän oikeaa sijoitusta alemmaksi :)

--- Lainaus päättyy ---
Sanoisinpa, että aika nopea korjaus: virheellinen sijoitus ei osunut silmääni aiemmin ja nyt kun Keymanin viestin jälkeen sitä etsin, oli se jo korjattu.

Keyman:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Marraskuu 24, 2007, 10:07:24 ---Sanoisinpa, että aika nopea korjaus: virheellinen sijoitus ei osunut silmääni aiemmin ja nyt kun Keymanin viestin jälkeen sitä etsin, oli se jo korjattu.

--- Lainaus päättyy ---

Mun selaimella tuo virhe vielä näkyi, mutta nyt kun päivitti sivun niin virhe korjaantui. Ja nyt axe voisi tulla ja pelastaa maineeni myöntämällä, että se virhe tosiaan oli siellä.

lätkäsuihkari48:
No on Tappara Kuopiosta silti voittoja hakenut vaikkakin niukasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta