Jääkiekkokeskustelu > Ottelut
Tappara-Blues 05.01.06
axe:
Torstain Blues-matsissa muuten tarjous, että mikä tahansa istumapaikka (tai seisomapaikka jos niin haluaa!) 18-vuotiaille tai nuoremmille vain kahdella eurolla. Niin sanoo mainos Tappara.fi-etusivulla.
Henkka:
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Tammikuu 04, 2006, 14:28:21 ---Saas nähä että minkälaisiksi ketjut nytten muodostuuu. Varmasti taas jotain muutosta luvassa, mutta tapahtuuko se muutos vain puolustuksessa
--- Lainaus päättyy ---
Mää luulen että pakistossa ei tapahdu mitään Hämeenlinnan kahteen viimeiseen erään verrattuna. Pukka -White luutii kolmosena ja Halme 7. pakki.
Mutta sen kolmosketjun voisi rikkoa.
Manse-Fani:
Pikku hiljaa alkais oleen sen voiton aika, ja kyllä mulla on ainakin vahva usko että Bluuserit kaatuu.
Tuokkolaa vois jo kokeilla maalissa, sillä Lehdosta alkaa ilmeisesti jo väsymisen merkit näkyä. Ja eikö Näckel mikä lie, luvannut että Pekkakin saa vastuuta. Tässä olis hyvä sauma kokeilla.
Kolmonen hajalle ja voitto on meidän.
pieni m:
--- Lainaus käyttäjältä: axe - Tammikuu 04, 2006, 14:37:58 ---Torstain Blues-matsissa muuten tarjous, että mikä tahansa istumapaikka (tai seisomapaikka jos niin haluaa!) 18-vuotiaille tai nuoremmille vain kahdella eurolla. Niin sanoo mainos Tappara.fi-etusivulla.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä oo hinnalla pilattu. Menisköhän sitä noin teinistä, jos vähä siistis itteään.
Nyt on muuten ainaski mun kohdalla käyny niin, että tää palsta on ikäänku "virallinen Tapparasivusto" ja täältä tulee luettua asiat. Sit välillä ku täälä on joku vinkki, esim tää axen tai sit toi ilmotus Hawgoodista, tulee käytyä tappara.fi sivuilla tarkistamassa asia. Käyhän tää näinki, mutta tosiaan ns. viralliset sivustot varmasti kärsii kävijätappiota.
sininen9:
Yksikään Tapparan ottelu ei ole vielä tällä kaudella päättynyt Tapparan 3-1 voittoon. Tämä ottelu näin etukäteen tuntuisi hieman sellaiselta peliltä. En ainakaan jaksa uskoa että mitään maalijuhlia ottelussa nähtäisiin. Mutta toivottavasti nähdään Tapparalta samanlaista kiekkoa kuin viime kerralla kun Blues vieraili Hakametsässä. Ja mieluiten vielä koko pelin ajan pelkän ensimmäisen erän sijaan...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta