Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Kärpät 05.11.07

<< < (14/15) > >>

FORTUNA:

--- Lainaus käyttäjältä: prowler - Marraskuu 06, 2007, 12:21:10 ---Hassua, minä en kyllä kuullut summerin soineen.

--- Lainaus päättyy ---

Osasitko hallilta ulos ilman opasta?

Aapez:
Itsekin täytyy kyllä nyt oikein avautua, sillä eipä ole kertaakaan näin paljoa vielä v**uttanut.
Itse laitan "tappion" **** Partasen piikkiin, sillä eihän tuollaista voi vaan tapahtua.

Ensin linja on mitä sattuu ja puhalletaan kun halutaan. Sitten ei uskalla mennä tarkistamaan videolta toista kertaa pelin aikana, melkoinen tissiposki.

Ja meilläpäin on ollut tapana että maalin jälkeen tulee aloitus! Hallin kello näytti maalintekoajaksi 60:00, tilastot 59:59. Jos se ns. maali syntyi tosiaan sekuntia ennen pelin loppumista, missä aloitus?

Ja lyhyesti kiteytettynä:
Kärpät on johtanut Tapparaa tällä kaudella 2 sekuntia. Se on riittänyt kahteen voittoon... Voi veljet.

Pee:

--- Lainaus käyttäjältä: Aapez - Marraskuu 06, 2007, 15:05:38 ---Sitten ei uskalla mennä tarkistamaan videolta toista kertaa pelin aikana, melkoinen tissiposki.
--- Lainaus päättyy ---
Maalivahdin mahdollista häirintää ei voi eikä saa tarkistaa videolta, mutta se pitää nähdä, jos seisoo parin metrin päässä maalista.

Sen sijaan videolta voisi katsella sitä suosikkijoukkueemme tonttuilua, jolla viimeisen 20 sekunnin aikana saatiin tämä tilanne aikaiseksi. Mihin siitä voi valittaa?

Kohmo:
Tappara itte sössi taas johtonsa eikä tää vitutus tästä hirveesti oo vielä laskenu  :o ... http://kapsi.fi/~airair/perjantai.html

mr0:
 >:( mun mielestä tuomari oli ***** paska (nuoja) kun hyväksyin kärpien toisen maalin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta