Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Kärpät 05.11.07

<< < (2/15) > >>

The Rock:
Tapparalla on mahdollisuus voittaa jos vain pelaajat keskittyisivät pelaamaan jääkiekkoa eikä vain pelleilemään niin kuin TPS ja Pelicans pelissä ja jos fanit kannustaisi (muutkin kuin Ääniryhmä) silloin kun joukkueella on vaikeaa kaukalossa. Ihan sama kumpi on maalissa kunhan puolustajat pelaavat tarkemmin ja hyökkääjät auttavat puolustusta ja tekevät ne maalit Tarkin selän taakse mikä on lähes yhtä mahdotonta kuin tehdä maalit Niemen selän taakse ilman maskia.

tapsa34:
Eiköhän lähdetä huomenna kannustamaan pelaajia voittoon Kärpistä niin päästään hyvillä mielin viettämään taukoa. Luulen että huomenna Tappara pelaa liikkuvaa ja hyvin puolustavaa kiekkoa ilman suurempia oman pään sekoiluja. Otetaan niukka mutta ansaittu voitto. Jokohan muuten huomenna saa Nieminen takaisin paikan ykkösvitjassa?

Mode-edit: Mitä nää tyhjät rivit oli, Tapsa?

Trafan:
Otetaas taas - No mikä ettei!
Viekkaus Oy:n uistimet maanantai-illaksi: Tappara-Kärpät S 2,50-4,00-2,05.
Viime kaudella Tappara vei ja Kärpät vikisi. Juuri sellaista urheiluvedonvälittäjät eivät näytä nyt odottavan.
Tosin eipä kovin moni muukaan, mutta juuri tämä yksittäinen peli voi olla Tapparan peli.
Otetaan tilanne kerrallaan, vaihto kerrallaan, erä kerrallaan,... No mikä ettei? Otetaan voitto kotiin!
Turha tietysti lisätä, että jos se onnistuu nyt, miksei se onnistuisi ensi kerralla jne.

Otteluennakot:
Tappara: Viimeinen rutistus ennen taukoa
Kärpät: Vielä kerran ennen taukoa
Jatkoaika: Vielä yksi taisto ennen taukoa
UL: Tarkka puolustus ottaa voiton
MTV3: Tappara ja Kärpät vievät liigan tauolle
AL: Tappara pääsi pahimman piinan yli
Jatkoajan keskustelupalsta: Tappara-Kärpät
KärpätFC-Keskustelu: Tappara-Kärpät

Urheiluveikkaajille:
Veikkauksen tilastotyökalu
Annabet: Ice Hockey Statistics
maugen kerroinvertailu
Kiekkoareena

The Rock:

--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Marraskuu 04, 2007, 14:59:04 ---Eiköhän lähdetä huomenna kannustamaan pelaajia voittoon Kärpistä niin päästään hyvillä mielin viettämään taukoa. Luulen että huomenna Tappara pelaa liikkuvaa ja hyvin puolustavaa kiekkoa ilman suurempia oman pään sekoiluja. Otetaan niukka mutta ansaittu voitto.
--- Lainaus päättyy ---
Tottakai lähdetään kannustamaan joukkuetta voittoon, itse luulen, että aluksi Tappara lähtee varmistelemaan ettei Kärpät tee maaleja ja vastaiskuista tekee tarvittavat maalit.

Justjoo:
Sopisi kyllä hyvin Tapparan profiiliin, että ensin perseillään selvää altavastaajaa vastaan, otetaan kunnolla köniin vieraista ja sitten aivan yllättäen nuijitaan Suomen mestarit loistavalla pelillä. toivotaan, että näin käy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta