Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Pelicans-Tappara 03.11.07

<< < (4/5) > >>

Trafan:
Onnittelut Lahteen
Vielä muutama ja ollaan Jannen luikemissa.
SM-liiga: Pelicansin Toni Koivuselle uran sadas liigamaali

tbk07:
Turpaan tuli. Kiitos Tappara! Vaikenen.

jani73:
Huoh millaillaisia maaleja taas päästettiin! Yksi tuli Malkamäen sellaisesta virheestä jota ei edes junnuliigoissa saisi tehdä >:( Sitten kun pomppiin vielä omiin, niin minkäs teet. Leinonen vois ruveta kilauttelee vaikka Benoitin perheelle, josko siellä ois pakkeja tulossa lisää.

The Rock:
Nikkilää ei voi syyttää häviöstä sillä puolustajat tekivät karmeita mokia ja hyökkääjät ei pelannut itseään maalipaikkoihin tarpeeksi usein sillä laukaukset Niemelle tuli aina ilman maskia mitkä ei Niemen tasoiselle maalivahdille uppoa ja edes fanit ei antanut tukea Tapparalle silloin kun Tappara sitä eniten olisi tarvinnut ja kun Ääniryhmä yritti pitää ääntä katsomossa niin siitä tuli vain omilta faneilta valitusta mikä rupesi minua pikkuisen hermostuttaa.

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: The Rock - Marraskuu 03, 2007, 23:16:27 ---Nikkilää ei voi syyttää häviöstä sillä puolustajat tekivät karmeita mokia ja hyökkääjät ei pelannut itseään maalipaikkoihin tarpeeksi usein sillä laukaukset Niemelle tuli aina ilman maskia mitkä ei Niemen tasoiselle maalivahdille uppoa ja edes fanit ei antanut tukea Tapparalle silloin kun Tappara sitä eniten olisi tarvinnut ja kun Ääniryhmä yritti pitää ääntä katsomossa niin siitä tuli vain omilta faneilta valitusta mikä rupesi minua pikkuisen hermostuttaa.

--- Lainaus päättyy ---

Nimen omaan, Jos et itte kannusta niin älä todellakaan arvostele toisten kannustamista, PISTE! Maanantaina pelit jatkuu kärppiä vastaan, takuulla olen pelissä ja eiköhän mekafonikin ole jälleen pelissä mukana, hutakaa tai ette mutta jos et itte viitti kannustaa niin älä sorra muita prkl! Nimiä en sano mutta eiköhän lukijat itse tiädä ketä tarkotin. Äläkää ny oikeesti kitiskö että huudot oli huonoja jnejne, p****n marjat kolmas erä huudettiin vaan Tapparaa ja Maalia Tappara jnejne. Eipä näköjään kiinnostanu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta