Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Ilves-Tappara 30.10.07

<< < (6/7) > >>

tappara_fani93:
tappara ja erityisesti lehto pelas hyvin en ollu kyllä paikalla mut kuuntelin radiosta... :)

Hernia:
Hienoa, jätkät! Seuraavassa pelissä pudotetaan palloseura takaisin todellisuuteen... Viimeksi olen vastaavanlaisen maalin nähnyt joskus vuonna nolla, kun Taisto Tammi kauhoi Passo Petriläisen roikkukaaliperhosen sisälle!  :D

kyynaama:

--- Lainaus käyttäjältä: Hernia - Lokakuu 30, 2007, 22:12:28 ---Hienoa, jätkät! Seuraavassa pelissä pudotetaan palloseura takaisin todellisuuteen... Viimeksi olen vastaavanlaisen maalin nähnyt joskus vuonna nolla, kun Taisto Tammi kauhoi Passo Petriläisen roikkukaaliperhosen sisälle!  :D

--- Lainaus päättyy ---
Tais mennä vielä ipapakin kypästä pompun kautta, jos en ihan totaalisen väärin muista.. Hieno hetki sekin.

Annilieh:
Anssilta jäätävä maali, oli kyllä hieno kattoo ;D. Muutenkin ihan ok peli, vaikka välillä vähän sekavaa.
Lopputulos tietysti loistava, nää paikallispelit sais tosiaan useemminkin päättyä näin!

jallu_tane:
Jep, oli hyvä murtaa tää "Pietilä-taika", ja muutenkin ottaa Ipanat kiinni sarjataulukossa
ja ohi samaa vauhtia.
Salmelan maali oli kyllä ottelun kohokohta. Mun mielestä oli muutenkin viihdyttävä peli, toisin
kuin tappara.fi raportissa lukee. Viimeks oltiin surkeita, tänää pelattiin suht ehjä 60 min.
Tästä on hyvä jatkaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta