Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Blues 13.10.07

<< < (7/9) > >>

jtv:

--- Lainaus käyttäjältä: zeppelin - Lokakuu 14, 2007, 15:53:39 ---Hyviä jätkiä lähti liuta ulkomaille ja muihin joukkueisiin, mutta vaan parin hepperin kohdalla jäi paskainen maku, eli ihan sama mulle vaikka buuais tästä eteenkin 40 ja 41 numeroille.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä pahaa Uhlbäck on tehnyt?

tappara_fani93:
mua se buuaus ei ny haitannu mut no se oli aivan sama. tietty vähä outoo kun viinaselle taputettii ja sillei mut noille buuattiin ku ei ne kummiskaa huonompia oo ku viinanenkaa. en tiiä?!?!?!? ??? mut en mä ny kummiskaa ite buuannu...... ;)

Luuseri:
Kuten on jo sanottu, joillekin on syytä osoittaa mieltään, toisille taas arvostusta. Riippuu pelaajan tekemisistä. Mun mielestä katsomo toimi hienosti Blues-pelissä, pitää se nyt näyttää ettei ole ihan sama millä tavalla Tappara-paidassa touhuilee ja miten joukkueesta lähtee.

Uhlbäckille ei ole syytä huudella levottomia.

tappara_fani93:
no onhan se niin tosiaa..  ;)

6masiina:

--- Lainaus käyttäjältä: jtv - Lokakuu 14, 2007, 18:13:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: zeppelin - Lokakuu 14, 2007, 15:53:39 ---Hyviä jätkiä lähti liuta ulkomaille ja muihin joukkueisiin, mutta vaan parin hepperin kohdalla jäi paskainen maku, eli ihan sama mulle vaikka buuais tästä eteenkin 40 ja 41 numeroille.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä pahaa Uhlbäck on tehnyt?

--- Lainaus päättyy ---

joo, Larkee ja Öömania ajoin takaa, tiesin että joku tulee viä ja kuittaa Uulpekista.

tässä on muita no 40 pelanneita.
Greg Hawgood 2005-2006
Timo Hutko 2004-2005
Jaroslav Buchal 1998-1999

niin ja selvennykseks ei muita buuuuun arvoisia tule mieleen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta