Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Liigan tuomarit

<< < (48/71) > >>

isokasi:

--- Lainaus käyttäjältä: Tappura - Syyskuu 11, 2014, 19:55:24 ---Ensimmäisessä kolmessa ottelussa vihelletty jo yhteensä 53 jäähyä. Toivottavasti vain alun intoa tuomareilla, eikä tälläisellä linjalla vedetä koko kautta. Itse en pidä näin katkonaisesta pelistä.

--- Lainaus päättyy ---

Itse näkisin ja toivoisin, että mailahäirintä on vain otettu tiukemmin pois. Pelaajille menee hetki opetella uusi linja, mutta jos siinä pysytään, niin nopea taitokiekko voittaa. Valmentajien on pakko reagoida ja uskoa, että häirintää ei sallita ja penkittää jäähyherkät kaverit.

Tuohon Ikonen-Kuukka taklaukseen sanoisin vain, että TAKAviistosta kiekotonta tilanteen ulkopuolella suoraan päähän. Ei paljoa annettu taklattavalle jakoja, vaikka etukenossa luistelikin. Lisäpenalttia tulee varmasti.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: isokasi - Syyskuu 11, 2014, 20:27:25 ---Tuohon Ikonen-Kuukka taklaukseen sanoisin vain, että TAKAviistosta kiekotonta tilanteen ulkopuolella suoraan päähän. Ei paljoa annettu taklattavalle jakoja, vaikka etukenossa luistelikin. Lisäpenalttia tulee varmasti.

--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä Ikonen ei edes yritä taklata vaan luistelee vain ohi, kun Kuukka luistelee itse Ikosta päin. Äärimmäisen huono ajoitus ja huono tuuri, mutta tahallista tuosta en saa sitten millään.
Varmasti kolahti ikävästi, mutta lisäpenaltit olis oikeusmurha.

Screamager:
Pekka Virta antoi eilen kärkevää, mutta osuvaa palautetta HIFK:n 3-4-jatkoaikavoittoon päättyneen pelin tuomaritoiminnasta:

Lehdistötilaisuus

Myös ammattituomareista on keretty luomaan suunnitelmia:

YLE: Suuri suunnitelma julki: Suomen jääkiekkotuomaritoiminta kohti ammattilaisuutta

"- Uusi tuomariorganisaatio tulee vastaamaan tuomarien koulutustoiminnasta ja tuomaritoiminnan yleisjohtamisesta sekä kansainvälisestä kommunikoinnista, jotta kykenemme saavuttamaan sen aseman takaisin, mikä meillä on ollut. Suomalainen tuomaritoiminta on ollut huipputasolla kansainvälisesti, mutta viime vuosina olemme jääneet kehityksestä jälkeen. Muualla toimintaa on kehitetty huomattavasti nopeammin kuin meillä. Euroopassa harrastetuomaritoiminta onkin muuttunut ammattituomaritoiminnaksi, Pitkänen kertoo Yle Urheilulle."

Harald Hokiman:
Tomek Valtonen: "Mua hävettää"  Sportin päävalmentaja hiukan avautunut ja varmasti aiheestakin.
http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/tomek-valtonen-mua-h%C3%A4vett%C3%A4%C3%A4/162268

" Onneksi " näitä ns. pillipiipareita osuu muillekin kuin vain Tapparan otteluihin.

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: Harald Hokiman - Lokakuu 29, 2014, 17:00:44 ---Tomek Valtonen: "Mua hävettää"  Sportin päävalmentaja hiukan avautunut ja varmasti aiheestakin.
http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/tomek-valtonen-mua-h%C3%A4vett%C3%A4%C3%A4/162268
" Onneksi " näitä ns. pillipiipareita osuu muillekin kuin vain Tapparan otteluihin.

--- Lainaus päättyy ---
Petri Lindqvistin ja Tuomas Pöyhösen iltapuhde ei mennyt putkeen joo.
Paikkojäähyt on hölmöläisten hommaa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta