Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Liigan tuomarit

<< < (28/71) > >>

coly:
Tuomarit taas vauhdissa Lahdessa. Veivät päivänselvän 3-3 tasoitusmaalin Pelicansilta. Tuomari taisi viheltää liian innokkaasti pilliin. En tajua mikä *piip* kiire noilla on aina viheltää heti, vaikka sitten joskus saa painia ja hakata sekuntitolkulla. HIFK on ottanu kaksi viimeistä voittoaan siis aika kyseenalaisesti, ensin TPS:ää vastaan tekemällä jalkamaalilla ja nyt Pelsuja vastaan.

Edit. Siistimpään kuntoon ja linkki mukaan Nelosen sivuilta: http://www.nelonenpro.fi/j%C3%A4%C3%A4kiekko/sm-liiga/koosteet-illan-erikoiset-haastattelut/media/500731

juujep:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 08, 2013, 21:04:48 ---Tuomarit taas vauhdissa Lahdessa. Veivät päivänselvän 3-3 tasoitusmaalin Pelicansilta. Tuomari taisi viheltää liian innokkaasti pilliin. En tajua mikä ***** kiire noilla on aina viheltää heti vaikka, sitten joskus saa painia ja hakata sekuntitolkulla. HIFK on ottanu kaksi viimeistä voittoaan siis aika kyseenalaisesti, ensin TPS:ää vastaan tekemällä jalkamaalilla ja nyt Pelsuja vastaan.

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä ja varsinkin joukkueella on muutenkin vaikeeta niin se tuplasti pahemmalta. Mitenköhän Suikkanen pystyy pitämään suunsa kiinni. Tuomarin virhe oli kyllä niin järkyttävä, että voi epäillä tahallisuutta.

Linden #16:
Ei nyt aina haukuta pelkästään. Tänään Tapparan pelissä tuomarit vihelsi aika hyvin mun mielestä. Tosin peli oli mitä oli,mutta silti...

KILO:
Kyllähän virheitä sattuu ja kaikkea ei aina voi nähdä. Tässä Pelicansin tilanteessa tuomari oli kyllä itse sijoittunut niin huonosti, että huh. Tähän päälle tarpeeton hätäily, kun olisi voinut kiertää maalin taakse ja viheltää sitten pelin poikki. Olisi mennyt sekunti. Kyllä epäoikeudenmukaisuus pistää vihaiseksi.

tm78:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Tammikuu 08, 2013, 21:48:49 ---Ei nyt aina haukuta pelkästään. Tänään Tapparan pelissä tuomarit vihelsi aika hyvin mun mielestä. Tosin peli oli mitä oli,mutta silti...

--- Lainaus päättyy ---

Ihan OK pillipiiparointia. Ei jääny näkemättä kun 1 polvitaklaus, pari kyynärpäätaklausta ja muutama mailankäyttö johonkin sellaiseen mihin mailaa käsittääkseni ei ole tarkoitettu käytettävän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta