Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Kärpät-Tappara 25.09.07

<< < (9/11) > >>

Romppa:

--- Lainaus käyttäjältä: rämä - Syyskuu 25, 2007, 20:48:41 ---Rankka moderointi.
Toivottavasti asialliset edes säilyy.
--- Lainaus päättyy ---
Perhana kun menit lainaamaan koko viestini, nyt minäkään en pysty sitä poistamaan. Ilman niitä poistettuja maailmanlopun -viestejä tuo mun kommenttini näyttää nyt yhtä tyhmältä kuin peilikuvani.

Tosiaan, tässä vaiheessa kautta on mun mielestäni turhan aikaista alkaa kritisoimaan Uramaa siitä, että antaa kokemattomille junnuille peliaikaa ottelun kriittisillä hetkillä. Keväällä se viimeistään kostautuisi, jos (loukkaantunut?) Ojanen-Koskela peluutettaisiin nyt jo puhki ja junnut purisivat tuppia penkillä. Tai olisihan siitä se "hyöty", että sitten voitaisiin taas syyttää Ralea väärästä peluutuksesta.

Miksi se on niin vaikea tunnustaa, että joskus se voittanut joukkue yksinkertaisesti on parempi, kuten tänään. Tappara taisteli miehekkäästi nimivahvaa ennakkosuosikkia vastaan ja varmasti tuolla tavalla tulleesta tappiosta jäi hampaankoloon jotain, joka antaa seuraavaan keskinäiseen kohtaamiseen uutta intoa.
Jos ei jäänyt, niin sitten sellaisen pelaajan kannattaa pyytää siirtoa muualle. Tappara on taisteluase, eikä mikään vtun vesuri.

rämä:

--- Lainaus käyttäjältä: Rausku - Syyskuu 25, 2007, 21:21:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: rämä - Syyskuu 25, 2007, 21:16:39 ---Eihän siinä mitään.

--- Lainaus päättyy ---
Tässä juuri on loistoesimerkki viestistä, joka moderaattorien pitäisikin poistaa. Mikä oli viestin tarkoitus? Mitä yrität sanoa? Tuntuuko pahalta? Irc-kanavat ovat asia erikseen,  ja sinne tällainen chattailu sopiikin mainiosti.

--- Lainaus päättyy ---
Niinpä.
Turhia viestejä.
 Ei tunnu pahalta. Minäkö irccailin/chattailin täällä kunnes viestejä hävisi?
Ei oo tapana.

rämä:

--- Lainaus käyttäjältä: Rausku - Syyskuu 25, 2007, 21:21:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: rämä - Syyskuu 25, 2007, 21:16:39 ---Eihän siinä mitään.

--- Lainaus päättyy ---
Tässä juuri on loistoesimerkki viestistä, joka moderaattorien pitäisikin poistaa. Mikä oli viestin tarkoitus? Mitä yrität sanoa? Tuntuuko pahalta? Irc-kanavat ovat asia erikseen,  ja sinne tällainen chattailu sopiikin mainiosti.

--- Lainaus päättyy ---
Poliisi.

jtv:
Pahaltahan tällainen tappio tuntuu, mutta silti radiosta kuunneltuna peli oli ihan hyvin hallussa. Mitään sata-nolla retkahdusta ei tässä nähty, tuli tiukka yhden maalin tappio mutta that's it. Tällaisia sattuu, ei näille mitään voi, esitys oli ilmeisesti siltikin paljon odotettua parempi. Vaikka nolla pistettä tuli, silti en näe tätä huonona asiana, vaan päin vastoin nyt jopa olen tyytyväinen tulokseen. Heti pelin ratkettua en vielä ollut...

Suunta on hyvä, koko ajan peli parantuu. Tämä oli itse asiassa aivan *valitse jokin tilanteeseen sopiva kirosana* hyvä matsi junnupoppoolla Kärppien kaltaista dream teamia vastaan.

rämä:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Syyskuu 25, 2007, 21:19:22 ---Veikkaanpa, että noita kadonneita viestejä oltiin siirtämässä otteluseurantaketjuun
(minne suurin osa siitä vuodatuksesta olisi kuulunutkin), mutta matkalla bittiavaruuden musta aukko nielaisi nyt kadonneet hengentuotteet.

--- Lainaus päättyy ---
Niin no varmaan näinkin.
Mua vaan ketutti se että kaikki hävis.
Vastasin Rafaelille vuodatukseen.
Peli oli kyllä jo loppunut ajat sitten. Odotin jos vastais.
Ei tarvi kaivaa avaruudesta.......

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta