Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Lukko 18.09.07

<< < (2/10) > >>

makarov:

--- Lainaus käyttäjältä: The Rock - Syyskuu 16, 2007, 15:09:23 ---Minulla olisi yksi idea millä saisi Tapparan voittoon pistetään Nikkilä vähintään vaihtoaitioon (mutta LeKikään ei olisi Nikkilälle väärä paikka) ja Lehto maaliin, Koskela-Ojanen-Saviano
Grönvall-Salmela
Nieminen-Piispanen-Kiilholma
Angell-Aalto
Enlund-Lehterä-Lucenius
Halme-Malkamäki
Pyymäki-Hancock-Venäläinen
(Nurmi, Benoit)

--- Lainaus päättyy ---
en saa meille mitenkään toimivaan ykkösketjua varsinkin jos Hankuukki ei ole pelikunnossa (jos pelaa niin ykkönen olisi nurmi-hankuukki-venäläinen).. mutta jos me pelataankin ilman ykköstä ja tehdään neljä jarruketjua niin voidaan saada edes tasapeli aikaiseksi! PS.ei hyvältä näytä!

Trafan:
Veikkauksessa uskotaan kansan pelaavan Tapparan voittoa
Tapparan maine kovana kotijoukkueena painaa kotivoiton kertoimen alas,
Viekkaus Oy tarjoaa seuraavia kertoimia tiistai-illan peliin: Tappara-Lukko S 1,90-4,15-2,70.
Maugen mukaan 2,70 on suurin mitä vierasvoitosta tarjotaan missään.
Ottelun tuomaroi Teemu Salminen.

Tuoreimmat loukkaantumistiedot
Tappara:
Ei ilmoituksia poissaoloista
Lukko:
#21 Nico Aaltonen, hyökkääjä (umpisuoli, paluu?)
#6 Mikko Viitanen, puolustaja (polvi, paluu?)
#67 Greg Jacina, hyökkääjä (olkapää, paluu joulukuu)
Lähde: Kiekkoareena: Loukkaantuneet

Otteluennakot:
Tappara: Tappara hakee voittosaldon avausta
Lukko: Lukolla kolmen ottelun viikko
Jatkoaika: Äijämäinen Lukko Tapparan taitureiden kimppuun
Sihvosen analyysi: Tappara lukossa?
MTV3: Kierrosennakko
Lukkokeskustelu

Urheiluveikkaajille:
Veikkauksen tilastotyökalu
Annabet: Tappara-Lukko: Ice Hockey Statistics
maugen kerroinvertailu
Kiekkoareena
Lätkätieto

hammer:
Ainaski kun saadaan eka voitto liigassa alkaa toivoakseni ketsuppipullo aukeamaan ja peli vapautuu.Harjoituspelit ovat toinen maailma.Nyt on tosi kyseessä, ehkä ketjumuutokset mahdollistavat ainaski paremman pelin ja nopeat avaukset murtamaan Lukon puolustuksen.

Väsyneet Kädet:
Jaahas, kaksi varsin erilaista joukkuetta kohtaa. Lukko lienee liigan fyysisin porukka, Tappara edustaa vastaikkaista mallia. Liike on ainoa keino päästä taklausten ja karvauksen alta pois.

Luulen, että Lehto aloittaa maalissa. Ketjuihinkin tullee muutoksia jo pelkästään Hancockin poissaolon myötä. Itse en tosin keksi miten nuo ketjut saisi toimivammaksi. Liekö siihen toisaalta tarvettakaan, kun isoimmat ongelmat ovat hyökkäyksiinlähdöissä - riippumatta siitä keitä kentällä on.
Eli nyt vaan kiekko ja äijät liikkeelle, ja 3 pistettä kotia.

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Syyskuu 17, 2007, 12:02:33 ---Veikkauksessa uskotaan kansan pelaavan Tapparan voittoa
Tapparan maine kovana kotijoukkueena painaa kotivoiton kertoimen alas,
Viekkaus Oy tarjoaa seuraavia kertoimia tiistai-illan peliin: Tappara-Lukko S 1,90-4,15-2,70.
Maugen mukaan 2,70 on suurin mitä vierasvoitosta tarjotaan missään.

--- Lainaus päättyy ---
PAF 1.850-4.400-3.200
Ei tarvinnut kuin Ahvenanmaalle asti mennä ja heti löytyi korkeampi vierasvoittokerroin. Starbetistäkin löytyi 2.80.

Mutta itse peliin, nyt alkaa olla taas ne maagiset hetket, jolloin "internetin keskustelupalstoilla ja kaupungin toreilla" alkaa kuulemma ihmiset vaatimaan Uramalle potkuja, jos voittoa ei tule. Itse odotan vihdoin voittoa, mutta ei sitä häviötäkään voi ihan yllätykseksi kutsua, jos sellainen tästä pelistä tulee.

Taidanpa tässä pelissä "korkata" myös uuden paidan, jonka tänään toimistolta hain.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta