Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Lukko 18.09.07

<< < (3/10) > >>

FORTUNA:

--- Lainaus käyttäjältä: Väsyneet Kädet - Syyskuu 17, 2007, 12:12:49 ---Itse en tosin keksi miten nuo ketjut saisi toimivammaksi. Liekö siihen toisaalta tarvettakaan, kun isoimmat ongelmat ovat hyökkäyksiinlähdöissä - riippumatta siitä keitä kentällä on.
Eli nyt vaan kiekko ja äijät liikkeelle, ja 3 pistettä kotia.

--- Lainaus päättyy ---

Nimenomaan taitoa ja jalkoja kyllä löytyy, kun ei puristeta liikaa. Raporttien mukaan meidän etukäteen suurin vahvuus on ollut kahdessa ekassa matsissa meidän suurin heikkous eli hyökkäyksiin lähteminen. Pitäisi lähteä kuin nappi paidasta ja nyt on lähdetty pikemminkin kuin täi tervasta!
Mielenkiintoista nähdä sekoittaako Rale paletin uusiksi vai pysyykö kylmähermoisesti entisissä ketjukokoonpanoissa. Uraman lausunnoista(ollut kokonaisuuteen tyytyväinen) voisi päätellä, että pysyy samoissa. Huomenna on tarkoitus mennä todistamaan tämän kauden ensimmäinen paikan päälle ja näin olla toteamassa Tapparan nykyinen vire. Positiivisesti jos ajatellaan niin meillä on jo yksi piste enemmän kuin viime vuonna tähän aikaan!

marke10:
Kyllä mää luulen, että jätkät on selvinny llvesmatsin kotipaineista, kun ei väkeä uppoa niin paljoa.
Voittoa veikkaan jos nakki napsahtaa. Hänkokki on Kysymysmerkki.

Respect Radio 957

Cissboll:

--- Lainaus käyttäjältä: marke10 - Syyskuu 17, 2007, 18:07:20 ---Kyllä mää luulen, että jätkät on selvinny llvesmatsin kotipaineista, kun ei väkeä uppoa niin paljoa.
Voittoa veikkaan jos nakki napsahtaa. Hänkokki on Kysymysmerkki.

Respect Radio 957

--- Lainaus päättyy ---
Nakki napsahtaa?
Eiks jo kannattais vähän sotkee niitä ketjuja?!Nurmi ei saa mitään Piispasen vierellä aikaseks,joten sinne Lehterän ja Enlundin viereen,kiitos!
Tai sit Saviano edellä mainittujen poikien viereen.Ei se paljon auta jos pelkkä Hancock tekee ne maalit...
Toivottavasti pojat sais nyt sen ekan voiton alle niin lakkais se mailan puristus.

Elovena:
Ikävän kova vastus tiedossa, mutta toisaalta voi sopiakkin Tapparalle. Mutta mikään ei sovi, ellei ne ala pelaan jotenkin aktiivisemmin. Tappara-Ipa pelin alku oli niin hidasta seisoskelua ettei oikeen käsitä mikä oli tarkotuksena. Eiköhän tästä pisteet oteta. Mitään valmentajia ei vaihdeta, mutta nyt kaivattais sitä ilosuutta kuitenkin vähä enempi kaukaloon.
Vieläköhän niitä paitoja olis huomena myytävänä. Oiskai sekin hieno kun olis pelattu paita autotallissa.
Edit: Voi pylly, kuka vei sen Luceniuksen paidan. Olin hidas.

iroj:
Tämä ottelu on jonkinlainen testi Tapparalle.Lukko on mielestäni liigan fyysisin joukkue ja Tappara vähiten fyysisimpiä ja osittain kokema-
ton joukkue.Nyt nähdään miten tämä joukkue pystyy pelaamaan fyysisesti selvästi vahvempaa joukkuetta vastaan.Ilves-pelissä pisti sil-
mään että naapuri oli selvästi parempi kulmapelissä-näin ei ollut 5 vuotta sitten!Tapparan pitäisi pystyä pelaamaan aktiivista,nopeaa ja
rohkeaa peliä niin että lukon puujalat joutuu rikkomaan.Kun isketään maaleja ylivoimalla niin vastustaja rupeaa varomaan jäähyjen otta-
mista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta