Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Raimo Helminen

<< < (6/34) > >>

Rafael:
Allekirjoittanut on sen verran rauhoittunut viime ottelun ylilyönnistä, että eiköhän sitä Raipe ansaitse tosiaan muistamisen Tapparan taholta ja myös pitkät taputukset. Itse lupaan jopa nousta seisomaan ja taputtaa. Legendat ovat omalla arvoasteikolla olleet aina korkealla.

Cissboll:

--- Lainaus käyttäjältä: Rafael - Tammikuu 18, 2008, 19:09:52 ---Legendat ovat omalla arvoasteikolla olleet aina korkealla.

--- Lainaus päättyy ---
Ja nimenomaan semmoset legendat jotka ovat vielä viimesiä mohikaaneja seurauskollisuudessa.

maqpie:

--- Lainaus käyttäjältä: Rafael - Tammikuu 18, 2008, 19:09:52 ---Allekirjoittanut on sen verran rauhoittunut viime ottelun ylilyönnistä, että eiköhän sitä Raipe ansaitse tosiaan muistamisen Tapparan taholta ja myös pitkät taputukset. Itse lupaan jopa nousta seisomaan ja taputtaa. Legendat ovat omalla arvoasteikolla olleet aina korkealla.

--- Lainaus päättyy ---

Itse lupaan vislata niin, että korvat vinkuu...
..."seuraikoni" on parempi sana.

"NAPS!" sanoivat moderaattorin sakset ja asiatonta tekstiä sisältänyt osuus lähti bittitaivaaseen. Seuraavasta kerrasta opettelet 7 päivää, ettei 7-päivää ole tämän foorumin tyylilaji, joten vastustajiakaan ei nimitellä miten huvittaa.

Henkka:

--- Lainaus käyttäjältä: maqpie - Tammikuu 18, 2008, 21:23:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rafael - Tammikuu 18, 2008, 19:09:52 ---Itse lupaan jopa nousta seisomaan ja taputtaa.

--- Lainaus päättyy ---

Itse lupaan vislata niin, että korvat vinkuu...


--- Lainaus päättyy ---

Toiset vislaa ja toiset taputtaa. Pääasia että saadaa tunnelmaa halliin. :)

The Rock:

--- Lainaus käyttäjältä: TAPPARA 16 - Tammikuu 18, 2008, 12:35:12 ---Eiköhän paras muistaminen olisi pitkä Buuaus johtuen viime kohtaamisessa sattuneesta ylilyönnistä jonka kohteeksi Aalto joutui.

--- Lainaus päättyy ---
Ei ole ja toivon todella, ettei C3 sorru niin nöyryyttävään suoritukseen TV pelissä mihin on jo kahdessa Blues pelissä sortunut (buuaus konsertti Öhmanille ja Clarkelle) sillä Raipe on legenda isolla L:llä vaikka onkin Ilves pelaaja sillä itse ainakin ja todennäköisesti koko Ääniryhmä kunnioittaa Raipea todennäköisesti uransa viimeistä vieras ottelua Tapparaa vastaan aloittaessaan ja annan aplodit.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta