Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Raimo Helminen

<< < (30/34) > >>

Iceman88:
No olihan Raipe jonkin sortin pelimies, mutta että vielä paita kattoon. Mediassa hypetetään aina niistä Raipen ottelumääristä maajoukkueessa ja sitä en ymmärrä. Muuan IsoKasikin pelasi lähes puolet vähemmän pelejä, mutta ehti siinä ajassa napata kaksi maailmanmestaruutta! (Ainoa ihminen maailmassa, jolla on kaksi maailmanmestaruutta Suomen paidassa  ::))
Eli pelkkää osallistumista en pidä minään kummosena saavutuksena.

Vastaavasti formuloissa selostaja Mustakarilla on jo rapiat 300GP:tä putkeen. Sekö on sitten se kovin suomalainen äijä formuloissa?

Oikea laita:
Kurrin jäädytys oli Tikkasen Jokeri-jäädytykseen verrattava vitsi, mutta Raipen tapaus on vähintäänkin oikeutettu. Tätä ei edes oranssilasisin Tappara-fani voi kiistää. Seuraavan leijonapaidan voi jäädyttää välittömästi kun mittarissa on vähintään 332 peliä.

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Oikea laita - Lokakuu 22, 2010, 20:56:19 ---Kurrin jäädytys oli Tikkasen Jokeri-jäädytykseen verrattava vitsi, mutta Raipen tapaus on vähintäänkin oikeutettu. Tätä ei edes oranssilasisin Tappara-fani voi kiistää. Seuraavan leijonapaidan voi jäädyttää välittömästi kun mittarissa on vähintään 332 peliä.

--- Lainaus päättyy ---

Moni jäädytys on vitsi ja erityisesti tämä maajoukkuepaidan jäädytys haisee sellaiselta. Jos Suomen maajoukkueesta on joku (paita) jäädytettävä, kait se voi olla sitten hyvinkin Raipen paita - kenenpä muunkaan?

hat3breeder:
Saman tien voitais Selänteen paita jäädyttää heti ku lopettaa uransa. Onhan se tehny eniten pisteitä olympialaisis. Mun mielestä maajoukkueiden pelaajien paitoja ei pitäis jäädyttää.. Kyllä se riittää että seurajoukkueessa nostetaan paita kattoon. On Teppo Numminenkin hieno mies ja hieno pelaaja, ja paita jäädytetty änärissä. Mun mielestä paljon isompi kunnianosoitus jäädyttää paita änäris ku maajoukkuees.

Tappara:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Lokakuu 22, 2010, 23:38:58 ---Saman tien voitais Selänteen paita jäädyttää heti ku lopettaa uransa. Onhan se tehny eniten pisteitä olympialaisis. Mun mielestä maajoukkueiden pelaajien paitoja ei pitäis jäädyttää.. Kyllä se riittää että seurajoukkueessa nostetaan paita kattoon. On Teppo Numminenkin hieno mies ja hieno pelaaja, ja paita jäädytetty änärissä. Mun mielestä paljon isompi kunnianosoitus jäädyttää paita änäris ku maajoukkuees.

--- Lainaus päättyy ---

Onhan se Raipe sentään maailman ennätysmies. Aika monta ottelua ja 6 olympialaiset.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta