Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Raimo Helminen

<< < (25/34) > >>

tomahawk:
Itse olin kovasti sitä mieltä että Tapparan ei olisi edes kuulunut palkita Raipea (perustelut aiemmissa viesteissä). Lisäksi olin ehdottomasti sitä mieltä että turha sinne maajoukkueeseen mitään "maskotteja" säälistä valita mukaan. Olkoon vaikka kuinka ennätysleijona. Mihin se viiva sitten oikein vedetään, yms. ?

Mutta pakko sanoa että olihan nämä molemmat loppujenlopuksi ihan hienoja tapahtumia. Sai Raipe ansaitsemansa kunnioituksen.

Hannu H:

--- Lainaus käyttäjältä: JoKaGO - Helmikuu 08, 2008, 08:45:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Helmikuu 07, 2008, 20:53:27 ---Näin voi Jatkoajan päätoimittaja paljastaa tyhmyytensä. Ei luulisi päätoimittajan olevan niin tyhmä, ettei ymmärrä, että tällaisessa pelissä kaikki tapahtuu sitten, kun se viimeinenkin vauhdikas luistimenpotku on tehty.

--- Lainaus päättyy ---

Naulan kantaan! Ei kyseessä ollut mikään järjestetty Raipe-show, vaan maaottelu. Siitä tuli show: maaleja ja rusettiluistelua pökkelöjalkaisten Tsekkien ympärillä sekä itse juhlakalun näyte osaamisestaan. Toisessa erässä jäi valitettavasti se maali tekemättä, kun juuri siihen Raipen kutiin sai molari hanskaa vähän eteen.


--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Helmikuu 07, 2008, 20:53:27 ---Itse olin aivan liikuttunut, kun Raipen passista Pihlman teki viime sekunneilla maalin. Käsikirjoitus oli täydellinen ja toteutus loistava.

--- Lainaus päättyy ---

Perkule, melkein näytti siltä kuin Tsekkikin olisi halunnut antaa Raipelle siinä lopussa maalin. Onneksi Pihlman teki maalin siitä raipemaisesta lätystä, niin jäi kaikille hienot muistot. Raipe poistui "saappaat jalassa" maajoukkuekuvioista, kuten tyyliin kuuluikin!
Vasta loppusummerin jälkeen oli ilon ja irtioton aika.

Jaa että takinkääntäjä, minäkö?

--- Lainaus päättyy ---

Olihan se nopeaa toimintaa Jatkoajan päätoimittajalta naputella kitkeriä rivejä kesken ottelun. Kuvastaa hyvin tätä ajan henkeä. No, tää on tätä.

Upea lopetus Raipelta maajoukkuepaidassa, ei kahta sanaa sanois Tami. Ihme äijä, kun tossa iässä viittii tommosia. Takinkäännöstä tai ei, on Raipe ollut mun mielestä Huippu Jääkiekkoilija siitä lähtien, kun maajoukkueessa aloitti. Ja siinä melkein naapurissa joskus asuneena kummastelin sitä intoa, millä Raipe tuli ulkojäille höntsäilemään omaksi ja lukuisten pikkupoikien iloksi. Että onnea vaan hienon leijonauran kunniaksi!

hardflip:
Mullakin tuli tuosta itkun katkerasta laspsosmaisesta tilityksestä mieleen, että on vissiin väärät pastillit taskussa tultu katsomaan matsia.

Ainakaan minä en huomannut missään mediassa että kyseessä oli Raipe-Tshekki ottelu, kyllä noissa ilmoituksessa minusta aikan Suomi-Tshekki on lukenut, vai olenko kenties tavannut lauseet taas väärin?

Ottelu oli ihan ok vaikka otteista paistoi monella Tshekkiläisellä se, että ei oikein ajettu kaikkia tilanteita loppuun, eihän kukaan toki halua loukkaantua tässä vaiheessa kautta. Toivottavasti Peksin kausi ei ole pilalla loukkaantumisen takia.

Vaikkei Raipella vauhtia enään niin paljon ole (eikä koskaan raketti ole ollutkaan), niin pelisilmää ja sijoittumista olisi vaikka puolelle joukkuetta jakaa.

Hieno maaottelu-uran kruunaminen ja juhlallisuudet olivat mielestäni hauska tapa muistaa yhtä suurta kiekkoikonia suomessa.

Päätoimittaja voi mennä Bingoon jos ei pää kestä.

Naapuri:
Kiitokset omasta ja Raipen puolesta.

Minusta on ollut hienoa katsella tätä keskustelua, joka täällä on eilisen ottelun jälkeen käyty. Se kuvastaa hyvin sitä, että tapparalaisillakin on kiekkokulttuuri hanskassa, vaikka suosikkiseuran valinnasta meikäläinen voisi muutakin luulla. Mielenkiinnolla odotan muuten, että onko Jatkoajan päätoimittajalla kanttia myöntää erheensä, vai koittaako vain jättä sen unohduksen yöhön.

Fiiu:
Kuten jatkikseenkin jo kirjoitin, niin Hoikkalalta sentään ns. reilu veto olla poistamatta juttua. Tämä siis juontaa tuohon Nickerson-tapaukseen, ja pelaajasiirron takia joitakin juttuja muokattiin vähäsen. Mutta ei siitä sen enempää, tehty mikä tehty. Ei kaikkea sanottua kuitenkaan unohdeta.

Itse otteluun: hieno päätös Raipen uralle, syöttöpiste loppuhetkillä ja yleisö... yleisö hoiti roolinsa hienosti, kunnianosoituksia kuului Raipelle niinkuin pitääkin. Vaikka rakkaan verivihollisen riveissä liigaa pelaakin, eikä aina ole mennyt pelit putkeen meitä vastaan, niin nyt muistellaan nimenomaan maajoukkuesuorituksia. Kaikki kunnia hänelle tekemästään työstä maajoukkueen eteen, näin jälkeenpäin ajateltuna oli aivan oikea veto valita Raipe Tampereen otteluun. Kiitos Raipe!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta