Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Jääkiekkoviihdettä Slovenialaisittain...
MP80:
Joo ei tuo minunkaan mielestä enää oikein jääkiekolta vaikuta.
ramsau:
Minun puolesta jos haluaa tunteitaan noin käsitellä, niin käsitelkööt. Tosin tuollaisen joukkotappelun jälkeen vaihtoehtona ei ole mitään muuta kuin tuntuvien sakkojen ja rangaistuksien antaminen. Yksi idiootti joka jo lähes tilanteen rauhoittuessa aloitti uudelleen saisi vaikka loppukauden pelikiellon ja muut normaaleja rangaistuksia ja koko ottelu perutaan ja järjestetään joskus uudelleen.
Mikäs siinä, kyllä pelleillä saa. Mutta maksakoot seuraukset myös hymyillen
Grainger:
Harvoin olen Fiiun viesteistä asiaa löytänyt, mutta nyt olen samaa mieltä. Pst, älä suutu.
Aivan hakemalla haettu rähinä johon saatiin loistava tekosyy tuosta maalivahdin "ajelusta". Mikäli ei kiekkoa osaa pelata, niin ei pitäisi tunkea kaukaloon ollenkaan. Tappeluissa ei sinänsä NHL:ssa ole mitään väärää mielestäni, mutta tuosta oli kaukana reilut miesmiestävastaan -kamppailut.
Simoes:
Aivan mahtava pätkä. Sirkushuveja kansalle.. :D
Fiiu:
--- Lainaus käyttäjältä: Grainger - Tammikuu 03, 2006, 16:26:52 ---Harvoin olen Fiiun viesteistä asiaa löytänyt, mutta nyt olen samaa mieltä. Pst, älä suutu.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä sitä taas mennään... pahoittelen että aiheutin väärinkäsityksen, mutta palstan vaihdos ilmeisesti muutti jotain ja viesteistäni löytyy asiaakin. Niistä kaikista (nyt myös tästä kolmannesta). Yritän kuitenkin parantaa tapani.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta